پهباد DJI Mini SE سرانجام به صورت رسمی معرفی شد

شرکت دی‌ جی آی بالاخره از محصول جدید خود با عنوان پهباد DJI Mini SE رونمایی کرد. این پهباد فقط در برخی از بازارهای منتخب به فروش خواهد رسید.

شرکت DJI بزرگ‌ترین تولیدکننده پهباد در سراسر جهان است. این کمپانی چینی به صورت سالانه محصولات مختلفی را مانند انواع پهبادها و هواپیماهای بدون سرنشین، تولید کرده و به نیازهای طیف گسترده‌ای از خریداران پاسخ می‌دهد. ماه گذشته، فروشگاه والمارت خبر عرضه پهباد DJI Mini SE در ایالات متحده آمریکا را فاش کرد. اما در حال حاضر، گزارشات مختلف نشان می‌دهند که حداقل فعلاً خبری از پهباد جدید DJI در آمریکا نخواهد بود.

بازارهای ایالات متحده و سایر بازارهای معتبر دیگر، در حال حاضر باید با مدل Mini 2 پهباد DJI سر کنند. این شرکت هم‌اکنون از پهباد DJI Mini SE رونمایی کرده است. محصولی که در بازارهای منتخب خارج از آمریکا و اروپا در دسترس خواهد بود. مینی پهباد دی‌ جی آی قبلاً در برخی از وب‌سایت‌های مربوط به این شرکت مانند DJI Brazil دیده شده بود؛ در حالی که فروش این محصول در  کشور مالزی آغاز شده است.

فروشگاه DJI

این پهباد یک محصول کاربردی بوده که متناسب با نیاز کاربران مبتدی و به منظور عرضه در کشورها و بازارهای در حال توسعه طراحی شده است. محصول جدید شرکت DJI برخی از ویژگی‌های اساسی هواپیماهای بدون سرنشین را در اختیار دارد و از لحاظ قیمت، مقرون به صرفه خواهد بود.

پیش از این هم به نظر می‌رسید که در پروسه ساخت پهباد DJI Mini SE، از برخی ویژگی‌های ظاهری و فنی DJI Mini 2 و پهباد DJI Mavic Mini استفاده شود. حالا پس از معرفی این محصول، مشخص شده که مدل جدید Mini SE از قطعات داخلی Mavic Mini و طراحی ظاهری Mini 2 استفاده می‌کند؛ اگرچه با قیمتی ارزان‌تر. در مجموع، این ویژگی‌ها باعث مقاومت بیشتر پهباد در برابر بادهای نسبتاً شدید خواهند شد.

اساساً پهباد DJI Mini SE از اغلب ویژگی‌های مهم Mavic Mini برخوردار است اما به‌هرحال شاهد یک‌سری تغییرات هم هستیم. از جمله قابلیت‌های این پهباد جدید می‌توانیم به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۲.۷K، امکان پرواز به مدت ۲۰ دقیقه، برد بی‌سیم ۲.۵ مایلی (نزدیک به ۴ کیلومتر) و پشتیبانی از گیمبال ۳ محوره اشاره کنیم. علاوه‌بر این موارد، وزن پهباد جدید شرکت DJI هم حدود ۲۵۰ گرم است.

قیمت پهباد DJI Mini SE

قیمت این محصول به واحد پول مالزی، ۱۳۴۹ رینگیت (حدود ۳۲۵ دلار) می‌باشد که نسبت به قیمت ۲۹۹ دلاری پیش‌بینی‌شده توسط فروشگاه والمارت در ماه گذشته، نزدیک ۳۰ دلار بالاتر است. به گفته شرکت دی جی آی، پهباد DJI Mini SE در کشور روسیه هم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ اما سایر کشورهای اروپایی مانند بریتانیا، جزو بازارهای منتخب DJI نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*