مشخصات فنی Galaxy S21 FE

مشخصات فنی Galaxy S21 FE از طریق سایت تنا فاش شد

وب‌سایت رگولاتوری تنا فهرستی از مشخصات فنی Galaxy S21 FE و امکانات آن را منتشر کرد که مهر تأییدی بر شایعات منتشر شده طی هفته‌های گذشته است.

گفته می‌شود سامسونگ در حال کار روی یک گوشی پرچمدار جدید به نام گلکسی اس ۲۱ اف ای است. قرار بود این گوشی زودتر معرفی شود، اما کمبود جهانی تراشه باعث به تأخیر انداختن رویداد معرفی این گوشی تا اکتبر جاری شد. اما حالا با توجه به قرار گیری مشخصات فنی Galaxy S21 FE در وب‌سایت تنا که خبر از کسب این گواهی می‌دهد، انتظار می‌رود سامسونگ به زودی از نسل جدید گوشی FE خودش رونمایی کند. به همراه این مشخصات، ایوان بلس نیز تصاویری را منتشر کرده که این محصول را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد.

فهرست سایت تنا به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس معادل ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ روی قاب جلویی این گوشی اشاره می‌کند که یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر آن نهفته است. تصویری که ایوان بلس منتشر کرده را نیز در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

مشخصات فنی Galaxy S21 FE

در ادامه این فهرست به یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین‌های پشتی ۳۲ مگاپیکسلی اصلی به همراه دو دوربین ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی اشاره شده است. این درحالیست که در گزارش‌های قبلی به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۳۲ مگاپیکسلی اصلی این گوشی اشاره شده بود.

در قلب تپنده این گوشی یک پردازنده ۲.۸ گیگاهرتزی حضور دارد که به نظر اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی اجرا کننده سیستم عامل اندروید ۱۱ است و از یک باتری ۴.۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ‌ سریع نیرو می‌گیرد.

مشخصات فنی Galaxy S21 FE به کنار، ابعاد این گوشی برابر با ۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۷۶ گرم است. رندرهای منتشر شده از این محصول نیز نشان می‌دهد سامسونگ می‌خواهد آن را در رنگ‌بندی مختلفی وارد بازار کند. هرچند سایت تنا تصویر مربوط به نسخه خاکستری این گوشی را منتشر کرده است. در این فهرست همچنین به بدنه ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار گلکسی اس ۲۱ اف ای نیز اشاره شده است.