چیپست سفارشی گوگل

این گزارش چیپست سفارشی گوگل پیکسل ۶ را تأیید می‌کند

یک منبع آگاه می‌گوید چیپست سفارشی گوگل آماده حضور در گوشی‌های پیکسل ۶ شده است. گوگل می‌خواهد مستقیماً با چیپست‌های سری A اپل وارد رقابت شود.

پاییز امسال گوگل از دو گوشی جدید پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی خواهد کرد. ما شنیده بودیم که این شرکت آمریکایی در حال توسعه یک چیپست سفارشی است. حالا جان پروزر، افشاگر مشهور دنیای دیجیتال می‌گوید که توسعه چیپست سفارشی گوگل تکمیل شده و آماده استفاده در دو گوشی سری Pixel 6 است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات پیکسل ۶، ۶ پرو و پیکسل ۵a: از عملکرد تراشه وایت چپل تا رنگ و قیمت

بزرگ‌ترین پیشرفت در گوشی‌های جدید پیکسل مربوط به باتری آن‌ها می‌شود. جایی که نسخه اصلی این گوشی از یک باتری ۴.۶۱۴ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه پرو آن از یک باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی خواهد گرفت.

پیکسل ۶ از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED و دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی/ ۱۲ مگاپیکسلی فوق گسترده استفاده می‌کند. ظرفیت رم آن ۸ گیگابایت بوده و در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

در آن طرف پیکسل ۶ پرو به یک نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۷۱ اینچی از نوع P-OLED توسعه یافته توسط کمپانی ال جی مجهز است. یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو و سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی/ ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو/ ۱۲ مگاپیکسلی فوق گسترده در پشت آن حضور دارند. ۱۲ گیگابایت رم نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در سه حافظه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

چیپست سفارشی گوگل پیکسل ۶

هر دو گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۲ گوگل عرضه می‌شوند. پروزر می‌گوید گوگل وعده پشتیبانی نرم افزاری ۵ ساله از این گوشی‌ها را داده است؛ کاری که اپل نیز با گوشی‌های خودش انجام می‌دهد و به تازگی اعلام شده حتی گوشی آیفون ۶ اس نیز می‌تواند آپدیت iOS 15 را دریافت کند.

به زودی اطلاعات بیشتری از چیپست سفارشی گوگل منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*