تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه خودروهایی در بازار ایران رقابت می‌کند؟

تیگو 8 پرو یکی از شاسی بلندهای جدید مدیران خودرو است که به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد، اما این خودرو قرار است با چه خودروهایی در بازار ایران به رقابت بپردازد؟

سگمنت شاسی بلندهای متوسط همواره طرفداران بسیاری در بازار ایران داشته است برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودروهای وارداتی داشت؛ چرا که کلیه محصولات این سگمنت همواره جزو خودروهای وارداتی بودند و تاکنون نمونه تولیدی نداشته‌ایم. آمار نشان می‌دهد خودروی هیوندای سانتافه همواره پر فروش‌ترین خودروی وارداتی به ایران بوده که دقیقا در این کلاس و سگمنت قرار می‌گیرد و از سوی دیگر در سال‌های آخر واردات به کشور رنو کلئوس پر فروش‌ترین خودروی وارداتی بود که اتفاقا آن هم در این سگمنت قرار داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که ایرانی‌ها عاشق شاسی بلندهای خانوادگی و جادار هستند.

رقبای تیگو 8 پرو در بازار ایران

حال شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا مدل جدید خود به نام تیگو 8 پرو را که در همین سگمنت قرار دارد و اتفاقا موفق‌ترین محصول شرکت سازنده هم دربازار چین و هم در بازارهای صادراتی بوده و در برخی از بازارها چون روسیه رقابت تنگاتنگی را با هیوندای سانتافه داشته به بازار ایران هم معرفی کند.

خودروهای اصلی موجود در این سگمنت را می‌توان هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کلئوس، تویوتا راوفر، میتسوبیشی اوت لندر و نیسان ایکس تریل نامید و حال این رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازارها با بسیاری از رقیبان کره‌ای، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی در یک بازار کامل آزاد و رقابتی توانسته فروش قابل قبولی به دست آورد، حال این شاسی بلند مغرور و موفق آماده سفر به بازار ایران است و در حال اخذ بلیط

رقبای اصلی تیگو 8 پرو در بازار ایران را می‌توان نمونه‌های وارداتی هیوندای سانتافه، رنو کلئوس، میتسوبیشی اوت لندر با مدل‌های 2017 و 2018 نامید. تیگو 8 پرو مدیران خودرو دارای طراحی به‌روز و کاملا مدرن است که همگام با سبک و متد روز طراحی است و با پیشرانه کاملا مدرن 1.6 لیتری TGDI و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی قطعا با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقبان را به چالش خواهد کشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حداقل با تویوتا مقایسه نکنید …
    هیوندا و کوعلوس از نظر پیشرانه جنس های رقابتی با دیگر پیشرانه ها ندارن
    مثلا پیشرانه اتریشی چری تفاوت عجیبی با پیشرانه های هیوندا و رنو نداره
    اما
    پیشرانه های ژاپنی مثل نیسان و میتسو بیشی و تویوتا هیچ شوخی با برند های اروپایی ندارن …
    چین و کره و کشورهای اروپایی مشهورن به بزک !
    اصالت محصولات امریکا و ژاپن کجا
    این جوجه رنگیای بزکی کجا ….

  2. متاسفم برای شما که چری رو با برندهایی مثل تویوتا و کیاو هیوندای مقایسه میکنید خودرو تک دیفرانسیل لعاب شده با خودروهای دو دیفرانسیل امیدوارم موفق باشید😉🤭