رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱

هر آنچه که در رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود

رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱ – Samsung Unpacked 2021 در تاریخ ۲۰ مرداد برگزار می‌شود. اما سامسونگ چه محصولاتی را در این رویداد معرفی خواهد کرد؟

سامسونگ خودش را آماده برگزاری رویداد بزرگ تابستانی خودش می‌کند که در آن از طیف گسترده‌ای از محصولاتش رونمایی خواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ماه) برگزار شود.

به نظر می‌رسد حتی با وجود استانداردهای خاصی که سامسونگ دارد، در نگهداری اطلاعات محصولاتی که قرار است در رویداد Unpacked معرفی شوند ضعف دارد. همین باعث شده بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان سیاست‌های تازه‌ای را برای مقابله با افشاگران وضع کند و به دنبال پاک کردن تمام اطلاعاتی است که از گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی بادز ۲ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک در اینترنت منتشر شده‌اند.

رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱

گلکسی زد فولد ۳

اگرچه این سیاست جدید باعث شده تا ایوان بلس به عنوان بزرگ‌ترین افشاگر دنیای دیجیتال چندین فایل گیف مربوط به محصولات آینده سامسونگ را از حساب توییتر خود حذف کند، اما صبح امروز اطلاعات تازه‌ای مربوط به هرآنچه که قرار است در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ معرفی شود فاش شده است.

چه چیزی در رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱ معرفی می‌شود؟

در ابتدا گفته می‌شد این رویداد قرار است در تاریخ ۱۲ مرداد ماه برگزار شود. اما منابع متعددی وجود دارد که ثابت می‌کنند این رویداد ۲۰ مرداد برگزار خواهد شد. نکته قابل توجهی که ایوان بلس به آن اشاره کرده، به تأخیر افتادن رونمایی از گوشی گلکسی S21 FE 5G است. این گوشی که قرار بود طی روزهای آینده معرفی شود، ظاهراً باید تا برگزاری رویداد آنپکد منتظر بماند تا در کنار گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ معرفی شود. ظاهراً کمبود جهانی تراشه باعث شده تا این با تأخیر معرفی شده و حتی سه یا چهار ماه بعد از معرفی خود در پاییز وارد بازار شود.

رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱

گلکسی زد فلیپ ۳

فایل‌های گیف منتشر شده توسط ایوان بلس هیچ چیز جدیدی را نشان نمی‌دهند، بلکه فقط مهر تأییدی بر تصاویری هستند که تا پیش از این در خروجی سایت‌های مختلف قرار گرفته بود. در اینجا تصاویری از گوشی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی اس ۲۱ اف ای 5G، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴، واچ ۴ کلاسیک و ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ را می‌توانید مشاهده کنید.

اکثر مشخصات فنی و ویژگی‌های اصلی این محصولات در حال حاضر فاش شده است. به عنوان مثال ما می‌دانیم که دو گوشی تاشو Z Fold 3 و Z Flip 3 با شبکه 5G و ارزش خرید بالایی عرضه خواهند شد، گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای در سرعت شارژ درخشان ظاهر می‌شود، ساعت گلکسی واچ ۴ نسخه Active را کنار می‌گذارد و نسخه Classic را جایگزین آن می‌کند، ایرباد گلکسی بادز ۲ نیز با فناوری حذف نویز فعال رقیبی برای ایرپادز پرو است.

رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱

گلکسی بادز ۲

چه چیزی در سامسونگ آنپکد معرفی نمی‌شود؟

هنوز به طور قطع نمی‌توان نسبت به معرفی هیچ یک از محصولات بالا در رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۲۱ صحبت کرد، اما یکی از محصولاتی که مطمئناً معرفی نخواهد شد، گوشی گلکسی زد فلیپ لایت است. با توجه به قیمت مناسبی که گوشی گلکسی زد  فلیپ ۳ 5G ارائه خواهد کرد، تصمیم تولید نکردن نسخه ارزان قیمت این گوشی منطقی به نظر می‌رسد.

گوشی گلکسی نوت ۲۱ و سه‌گانه تبلت بالارده سری گلکسی تب S8 مواردی هستند که ما مطمئنیم حداقل چندین ماه تا رونمایی از آن‌ها فاصله داریم. شاید هم در سال ۲۰۲۲ شاهد معرفی آن‌ها باشیم. شاید عدم حضور این دو محصول جذاب در Unpacked 2021 کمی ناامیدکننده باشد، اما به خاطر داشته باشید که معرفی تبلت گلکسی تب S7 FE و گوشی گلکسی Z Fold 3 که هر دو از قلم هوشمند ‌S Pen پشتیبانی می‌کنند هم جالب توجه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*