فیلم باربی

فیلم باربی با بازی مارگو رابی سال آینده جلوی دوربین می‌رود

فیلم باربی – Barbie با نقش آفرینی مارگو رابی و کارگردانی گرتا گرویگ سال آینده مراحل فیلم‌برداری خود را آغاز می‌کند.

طبق اخبار منتشر شده، تصویربرداری فیلم باربی از سال آینده شروع می‌شود و کارگردانی آن برعهده گرتا گرویگ خواهد بود.

توسعه‌ی این پروژه از سال 2019 آغاز شد، جایی که گرتا گرویگ و همسرش نوآ بامباک (Noah Baumbach) از سوی شرکت برادران وارنر استخدام شدند تا فیلم‌نامه‌اش را بنویسند. از آن زمان، شایعات مختلفی پیرامون کارگردانی اثر توسط گرویگ نیز شنیده شد که حالا به صورت رسمی تایید شده است. رابی در مصاحبه با مجله وگ (Vogue)، با اشاره به اینکه «خلاقیت‌های گرویگ از بخش فیلمنامه به صندلی کارگردانی هم منتقل خواهد شد»، این خبر را اعلام کرد.

رابی همچنین اضافه کرد:

مردم وقتی از باربی می‌شنوند، می‌گویند که «می‌دانم این فیلم در رابطه با چه چیزی خواهد بود» و سپس وقتی می‌شنوند که گرتا گرویگ قرار است آن را بسازد، با خود می‌گویند «شاید هم نمی‌دانم…».

گرویگ و بامباک در حال حاضر مشغول ساخت فیلمی به نام صدای سفید (White Noise) هستند و پس از به اتمام رساندن آن، توسعه‌ی پروژه‌ی باربی را آغاز خواهند کرد. تولید فیلم از اوایل سال 2022 آغاز می‌شود و احتمالا در اواسط یا اواخر سال 2023 روی پرده خواهد رفت.

فیلم باربی

گرویگ در سال 2017 با لیدی برد (Lady Bird) به عنوان یک فیلمساز مستعد در کانون توجه قرار گرفت و فیلم زنان کوچک (Little Women) او در سال 2019 نامزد 11 جایزه اسکار شد، از جمله بهترین کارگردانی (گرویگ به یکی از هفت زن تاریخ سینما تبدیل شد که نامزد این بخش می‌شود).

این کارگردان حالا به سراغ یک پروژه‌ی چالش برانگیز دیگر رفته که قرار است ماجراجویی‌های یکی از مشهورترین عروسک‌های جهان را روایت کند. در حال حاضر، جزئیات داستانی اثر مشخص نیست اما به گفته‌ی رابی، می‌تواند «الهام بخش نوجوانان» باشد.

رابی همچنین یکی از تهیه کنندگان فیلم نیز خواهد بود؛ وی امسال در مقام بازیگر، جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad) را روی پرده دارد و سال آینده او را در فیلم بابل (Babylon) به کارگردانی دیمین شزل مشاهده خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه