آپدیت اندروید 11 برای موتو جی 9 / جی 9 پلی

آپدیت اندروید 11 برای موتو جی 9، موتو جی 9 پاور و موتو جی 9 پلی منتشر شد

شرکت موتورولا تصمیم به انتشار آپدیت اندروید 11 برای موتو جی 9 – Moto G9، موتو جی 9 پاور و موتو جی 9 پلی گرفته است. سری موتو جی 9 با اندروید 10 عرضه شده بودند.

موتورولا سال گذشته از سری موتو جی 9 رونمایی کرد. تمامی اعضای این سری دارای اندروید 10 بودند و جالا چندین ماه پس از عرضه رسمی آنها، موتورولا آپدیت اندروید 11 را برای سه مدل موتو جی 9، موتو جی 9 پاور و موتو جی 9 پلی منتشر کرده است.

موتورولا که برند زیرمجموعه شرکت لنوو است، این به‌روزرسانی را به صورت بسته‌ای منتشر می‌کند. به بیانی ساده‌تر، در حال حاضر به‌روزرسانی اندروید 11 تنها برای برخی کاربران در مناطق خاصی در دسترس است. البته؛ به زودی این آپدیت برای تمامی کاربران در مناطق مختلف عرضه خواهد شد.

با توجه به سابقه موتورولا در انتشار آپدیت باید گفت که Android 11 احتمالا اولین و آخرین به‌روزرسانی مهم موتو جی 9، موتو جی 9 پاور و موتو جی 9 پلی خواهد بود. البته این دستگاه‌ها برای مدتی به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

چند سال پیش، موتورولا به دلیل پشتیبانی نرم افزاری خوبش معروف بود. حتی در برخی موارد؛ گوشی‌های این شرکت زودتر از سری نکسوس به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کردند. این موضوع حتی در مورد انتشار آپدیت‌ نسخه‌های جدید اندروید نیز صدق می‌کرد.

اما اگر این روزها به دنبال یک گوشی اندرویدی با پستیبانی نرم‌افزاری مناسب و منظم هستید،‌ گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌توانند گزینه خوبی باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*