گوشی شیائومی می سی سی 11 پرو / نوت 10 پرو

گوشی شیائومی می سی سی 11 پرو با بزرگنمایی ۵ برابری اپتیکال در راه است

شیائومی قصد دارد از گوشی شیائومی می سی سی 11 پرو –  Xiaomi Mi CC11 Pro رونمایی کند. این گوشی به دوربین تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری مجهز خواهد شد.

شیائومی در حال تلاش برای آماده سازی نسل جدید گوشی می سی سی 9 است و بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی جدید نیز قرار است همانند CC9 به مجموعه دوربین قدرتمندی مجهز شود.

شیائومی تصمیم گرفته از نام CC10 رد شود و عنوان Mi CC11 را برای این گوشی انتخاب کند. نسخه معمولی این گوشی دارای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین تله فوتو نسخه پرو نیز به لنز پریسکوپ با بزرگنمایی ۵ برابری مجهز خواهد شد.

نسخه معمولی شیائومی Mi CC11 احتمالا در بازارهای جهانی با نام نوت 11 عرضه شود و دارای صفحه نمایش اولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و چیپست اسنپدراگون 778G یا 780G خواهد بود. این در حالی است که گوشی شیائومی می CC11 پرو به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد شد. همچنین؛ گفته می‌شود که دوربین اصلی هر دو گوشی دارای حسگر ۱/۱.۳ اینچی خواهد بود.

منبع منتشر کننده این اخبار همچنین گفته است که حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در سری پرچمدار می 12 استفاده خواهد شد. البته؛ شیائومی پیش از معرفی این سری، از می میکس 4 رونمایی خواهد کرد، اما شاهد استفاده از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 در آن خواهیم بود.

بدون تردید در صورتی که گوشی شیائومی می سی سی 11 پرو قیمت مناسبی داشته باشد، کاربران زیادی جذب آن خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*