رجیستری تبلت

طرح رجیستری تبلت از دوم مرداد 1400 آغاز خواهد شد

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد در ادامه طرح رجیستری تجهیزات سیم کارت خور، طرح رجیستری تبلت از دوم مرداد 1400 آغاز خواهد شد.

پیمان قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری عنوان کرد به تازگی بر اساس تصمیم کمیته راهبری طرح پیشگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم کارت توانستیم طرح رجیستری ساعت‌های هوشمند را از 12 تیر 1400 و تجهیزاتی نظیر بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA را نیز از 19 تیر 1400 اجرا کنیم. وی افزود آن دسته از تجهیزات سیم کارت خور که تا قبل از اجرای طرح رجیستری فعال بوده‌اند، مشمول این طرح نخواهند شد، اما تجهیزاتی که بعد از تاریخ اعلام شده فعال شوند، باید فرایند رجیستری را انجام دهند.

آغاز طرح رجیستری تبلت از 2 مرداد 1400

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در ادامه پروژه ملی پیاده‌سازی و اجرای فنی سامانه شناسایی تجهیزات سیم کارت خور مقرر گردید تا تبلت برند لنوو از 2 مرداد و سایر برندهای تبلت نیز از 9 مرداد مراحل رجیستری را انجام دهند. گفتنی است طرح رجیستری تجهیزات دارای سیم کارت از سال 96 آغاز شد و در مرحله نخست آن تمام برندهای تجاری گوشی های موبایل تا اردیبهشت سال 97 مشمول این طرح شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*