سهام همراه اول

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول در 27 تیر 1400 برگزار می‌شود

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول در ساعت 10 صبح روز یکشنبه 27 تیرماه در برج ستاره ونک تهران برگزار خواهد شد.

ساعت 10 صبح روز یکشنبه 27 تیرماه جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران در برج ستاره ونک تهران برگزار خواهد شد. در همین راستا این اپراتور از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده تا در این جلسه که شرکت کنند.

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول

در این جلسه گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی در خصوص اصلاحیه‌ای از قانون تجارت استماع و تصمیم درباره افزایش سرمایه شرکت اتخاذ خواهد شد. همچنین در این جلسه در مورد سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی فوق‌العاده است نیز بحث خواهد شد. اپراتور همراه اول از سهامداران خود خواست تا اطلاعات مورد نیاز را از سامانه کدال به آدرس www.codal.ir دریافت کنند. علاوه بر این، برای ارسال پیام و طرح سوالات سهامداران در زمان برگزاری مجمع نیز سرشماره پیامکی 899300 و پست الکترونیکی investor@mci.ir در نظر گرفته شده است.

گفتنی است بر اساس ابلاغیه مورخ 26 اسفند 98 سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که در آن مقرر شده تا اطلاع ثانوی، برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها فقط در شرایطی با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، مجاز است؛ از این رو اپراتور همراه اول با هدف رعایت این مصوبه به سهامداران توصیه کرده از حضور در مجمع خودداری کنند و از طریق نشانی Live.mci.ir این جلسه را به شکل آنلاین مشاهده نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*