ام وی ام ایکس 22 پرو

ام وی ام ایکس 22 پرو با ظاهر بهتر و امکانات بیشتر در راه بازار

ام وی ام ایکس 22 پرو به عنوان یک کراس اوور چینی محبوب با ظاهر بهتر و امکانات بیشتر توسط مدیران خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

ام وی ام ایکس 22 را باید از آن دست خودروهایی نامید که در بازار ایران مورد توجه اقشار و سلیقه‌های مختلف واقع شده و به ویژه در میان بانوان و جوانان بسیار محبوب است. بیش از 4 سال از عرضه ایکس 22 به بازار ایران می‌گذرد، مینی کراس جذاب و زیبایی که توانست دل بسیاری از خریداران را به دست آورد و طراحی زیبا و امکانات مناسب آن دلیل اصلی بود. در طول مدت این 4 سال مدیران خودرو توانست نزدیک به 50 هزار دستگاه از مدل ایکس 22 را در بازار ایران به فروش برساند.

مدیران خودرو به دنبال عرضه ام وی ام ایکس 22 پرو

حال مدیران خودرو می‌خواهد تا بر جذابیت ایکس 22 اضافه کند و مدل به‌روز آن را تحت نام X22 Pro به بازار عرضه نماید که همزمان نیز در بازارهای بین‌المللی عرضه شده است و به زودی راهی بازار ایران خواهد شد. نکته جالب این است که ایکس 22 در همه بازارها مورد استقبال قرار گرفته و جزو محصولات پر فروش شرکت سازنده است.

اولین تغییر ایکس 22 پرو به نمای جلو باز می‌گردد، چراغ‌های نازک و جلوپنجره سبک جدید طراحی این برند که در سایر محصولات چون تیگو 7 پرو ، تیگو 4 پرو و…. می‌توان دید. سبک چراغ‌های جلو مشابه هیوندای سانتافه نسل جدید بوده که بسیار شیک و ظریف است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*