آریزو 5 فیس لیفت

آریزو 5 فیس لیفت توسط مدیران خودرو به بازار عرضه خواهد شد

مدیران خودرو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک آریزو 5 فیس لیفت را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات این سدان مونتاژی بازار ایران آشنا می‌شویم.

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده محصولات چینی چری و ام وی ام در ایران قصد دارد آریزو 5 فیس لیفت را روانه بازار کند. البته با توجه به شرایط تحریمی، مدیران خودرو به جای نشان چری روی آن فقط نشان ام وی ام را نصب خواهد کرد. همچنین این خودرو در برخی از بازارهای هدف چری با نام آریزو 5 پرو نیز به فروش می‌رسد، از این رو برای نسخه فیس لیفت آریزو در بازار ایران هنوز نام قطعی اعلام نشده است.

مشخصات آریزو 5 فیس لیفت

آریزو 5 فیس لیفت

طرحان برای آریزو 5 فیس لیفت از لحاظ ظاهری تغییرات اندکی را در نظر گرفتند که از جمله این تغییرات می‌توان به اسپرت‌تر شدن سپر جلو و رکاب‌های آن اشاره کرد، اما چری برای کابین این سدان خود تغییرات بیشتری را در نظر گرفته است. کابین این خودرو اکنون از فضای داخلی با طراحی بهتر بهره می‌برد و به فضای داخلی آریزو 6 شباهت زیادی دارد.

آریزو 5 فیس لیفت

به دلیل استفاده از اجزای کابین آریزو 6 در آریزو 5 جدید، اکنون این خودرو نسبت به نسخه قبلی خود از ارگونومی بهتری بهره می‌برد. از امکانات جدید این خودرو نسبت به نسخه قبل نیز می‌توان به نمایشگر لمسی جدید، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تهویه دستی با تنظیمات الکتریکی و صفحه لمسی اشاره کرد.

آریزو 5 فیس لیفت

در خصوص مشخصات فنی آریزو 5 جدید در بازار ایران جزئیاتی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود این خودرو از همان موتور 1.5 لیتری توربو شارژ بهره ببرد و یک گیربکس CVT نیز همانند قبل وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت.

آریزو 5 فیس لیفت

البته مدیران خودرو از لحاظ فنی برای این خودرو تغییراتی را در نظر خواهد گرفت و احتمالا آن را با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر روانه بازار خواهد کرد. گفتنی است آریزو 5 توربو در حال حاضر با موتور 1.5 لیتری با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر در بازار ایران عرضه می‌شود.

آریزو 5 فیس لیفت

خبرها حاکی از آن است که آریزو 5 جدید تا پایان تابستان 1400 به همراه تیگو 8 و تیگو 8 پرو رونمایی خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود قیمت نسخه فیس لیفت نسبت به نسخه قبلی خود حدود 70 میلیون تومان بیشتر باشد و مشتریان برای خرید آن باید حدود 700 میلیون تومان هزینه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ما منتظر آریزو ۶ نیو فیس هستیم چون ۵ سایزش خیلی کوچیکه