دستگاه های سیمکارت خور

نمی‌توان دستگاه های سیمکارت خور خریداری شده از داخل کشور را با روش مسافری رجیستر کرد

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد که رجیستری دستگاه های سیمکارت خور خریداری شده از داخل کشور با شیوه مسافری امکان‌پذیر نیست.

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد که هم‌اکنون بعضی‌ از افراد بر این عقیده هستند که می‌توان به وسیله پاسپورت و با استفاده از روش مسافری دستگاه‌های سیمکارت خوری که تا پس از آغاز رجیستری تلفن همراه فعال نشده باشند را فعال‌سازی کرد؛ اما این مسئله کاملا اشتباه است و در صورتی که دارنده دستگاه تا پیش از فرا رسیدن موعد مقرر اقدام به قرار دادن سیم کارت داخل دستگاه خود نکند، قادر به ثبت دستگاه خود نخواهد بود.

 ثبت دستگاه های سیمکارت خور با شیوه مسافری امکان‌پذیر نیست

لازم به ذکر است که رجیستری به روش مسافری تنها مخصوص افرادی است که دستگاه سیمکارت خور متعلق به خود را از خارج به کشور وارد کرده باشند و از این رو امکان آن که شخص بخواهد دستگاه ثبت نشده داخلی خود را با استفاده از شیوه مسافری ثبت کند وجود ندارد.

مثلا اگر فردی تلفن همراهی را از داخل کشور خریداری کرده و به روش مسافری اقدام به ثبت آن کند،‌ این کار او خلاف به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که تنها با شماره‌گیری کد دستوری *7777# می‌توان از اصالت و رجیستری تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و ساعت‌ها استعلام گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*