گوشی ZTE Blade A31

گوشی ZTE Blade A31 با قیمت زیر ۱۰۰ دلار معرفی شد

گوشی ZTE Blade A31 با قیمت زیر ۱۰۰ دلار، دوربین ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۲ گیگ رم و یک نمایشگر ۵.۴ اینچی رسماً معرفی شد.

کمپانی ZTE از یک گوشی ارزان قیمت در روسیه رونمایی کرد. گوشی ZTE Blade A31 به یک نمایشگر با نسبت ۱۸ به ۹ و پردازنده Unisoc مجهز است و سیستم عامل اندروید ۱۱ گو (Android 11 Go) را اجرا می‌کند. در ادامه با سایر مشخصات فنی و امکانات گوشی اقتصادی زد تی ای بیشتر آشنا شوید.

گوشی بلید A31 شرکت زد تی ای به یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی IPS با رزولوشن +HD معادل ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز است. همانطور که در تصاویر می‌بینید، حاشیه‌های بالا و پایین این تصویر ضخامت قابل توجهی دارد. سازنده برای عکاسی سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را روی حاشیه بالای نمایشگر قرار داده است.

گوشی ZTE Blade A31

قاب پشتی این گوشی از جنس پلی‌کربنات بوده و با انحنای خاصی طراحی شده است، در حالی که گوشه سمت چپ بالای این قاب ماژول دوربینی متشکل از حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک فلاش LED حضور دارد. این دوربین از امکاناتی همچون HDR و عکاسی پانوراما برخوردار است.

سیستم عامل اندروید ۱۱ گو در بخش نرم افزاری گوشی ZTE Blade A31 حضور دارد و یک چیپ NFC نیز زیر قاب آن برای پرداخت‌های درون شبکه گنجانده شده است. در قلب تپنده آن نیز چیپست Unisoc CS9863A با ۲ گیگابایت رم حضور دارد.

A31 به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که اگر به فضای بیشتری نیاز داشته باشید می‌توانید با یک کارت میکرو اس دی آن را ارتقاء دهید. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۳.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از امکانات قابل انتظاری همچون وای فای، بلوتوث ۴.۲، GPS، پشتیبانی از دو اسلات سیم کارت و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌برد. اگرچه شارژ مجدد این گوشی توسط درگاه قدیمی microUSB انجام می‌شود. ابعاد گوشی زد تی ای بلید ای ۳۱ برابر با ۱۴۰ در ۷۱ در ۸.۹ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۶۶ گرم است.

قیمت گوشی ZTE Blade A31

زد تی ای قرار است این گوشی را با قیمت بسیار رقابتی زیر ۱۰۰ دلار و در دو رنگ آبی و خاکستری وارد بازار کند. البته مشخص نیست چه بازارهایی برای عرضه این گوشی انتخاب شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*