مشخصات فنی شیائومی می ۱۲

مشخصات فنی شیائومی می ۱۲ خبر از ظهور یک قاتل جدید برای پرچمداران می‌دهد

برخی از مشخصات فنی شیائومی می ۱۲ توسط افشاگران فاش شده است. این مشخصات نشان می‌دهند Xiaomi Mi 12 یک قاتل جدید برای پرچمداران بزرگ است.

برخی از مشخصات فنی شیائومی می ۱۲ ، گوشی پرچمدار آینده شرکت شیائومی توسط منابع چینی فاش شده است. این اطلاعات نشان می‌دهند که شیائومی به دنبال عرضه یک پرچمدار شگفت انگیز با قیمت بسیار رقابتی در بازار است. البته توجه داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات رسماً توسط خود شیائومی تأیید نشده است.

مشخصات فنی شیائومی می ۱۲

در هر صورت آنطور که در گزارش‌ها آمده، این اطلاعات مربوط به یک گوشی شیائومی با شماره مدل 2112123AC است که نمی‌تواند به گوشی دیگری به جز گوشی Mi 12 مربوط باشد. این گوشی می‌تواند سطح تازه‌ای را در محصولات شیائومی به وجود آورد. به عنوان مثال این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۹۵ کوالکام قدرت خواهد گرفت که جدیدترین و آخرین تراشه پرچمدار برند کوالکام است.

دوربین اصلی این گوشی از ۲۰۰ مگاپیکسل بهره می‌برد و اندازه حسگر آن نیز بسیار بزرگ است. هرچند ما هنوز مطمئن نیستیم که این دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی فقط مختص نسخه اولترا Mi 12 است یا آنکه مدل معمولی آن نیز به چنین دوربین شگفت انگیزی مجهز خواهد بود.

یکی از امکانات جذاب دیگر این گوشی می‌تواند پشتیبانی از شارژ‌ بی‌سیم با پشتیبانی از توان ۱۰۰ وات و شارژ‌ سیمی با توان ۱۲۰ وات باشد. گوشی با این سرعت می‌تواند در عرض تنها چند دقیقه به شارژ‌ کامل برسد.

نمایشگر گوشی شیائومی می ۱۲ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر شایعات درست باشد، این گوشی به یک پنل نمایشگر LTPO با پشتیبانی از نرخ رفرش بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. رزولوشن آن نیز احتمالاً باید 2K (دو برابر Full HD) باشد.

اما در این گزارش به جز مشخصات فنی شیائومی می ۱۲ ، گفته شده است که این گوشی تا پایان سال وارد بازار خواهد شد. هرچند تمام این اطلاعات توسط خود شرکت شیائومی تأیید یا تکذیب نشده، اما توسط منابع قابل اعتمادی به دست آمده است. با توجه به امکانات جالب توجهی که این گوشی دارد، مطمئناً قیمت آن بالاتر از نسل گذشته خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*