اپل آیدی

مشکل همیشگی اپل آیدی و دانلود برنامه‌ها

در سال‌های اخیر که تحریم‌های اپل سنگین‌تر شده است، یکی از چالش‌های شما کاربران آیفون دانلود بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی و خارجی است. همانطور که می‌دانید هیچ یک از برنامه‌های ایرانی دیگر در اپ استور موجود نیست و به دستور کمپانی اپل از استور حذف شده‌ند و برای دانلود آن‌ها ممکن است دچار مشکل شوید. اما یکی دیگر از دغدغه‌های کاربران، بدون شک اپل آیدی است. به احتمال زیاد شما هم بارها و بارها دنبال دانلود برنامه بدون اپل آیدی گشته‌اید، اگر شما هم یک راه حل برای این مسئله می‌خواهید، همراه ما باشید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

چگونه بدون نیاز به اپل ايدي برنامه نصب كنيم؟

شما کاربران آیفون و آیپد برای این که بتوانید از خدمات و اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود استفاده کنید، به اپل آیدی احتیاج دارید. در واقع اپل آیدی برای دستگاه iOS شما مثل یک شناسنامه عمل می‌کند و به شما کمک می‌کند. برای مثال شما به وسیله آن می‌توانید به iCloud، iMessage، Game Center و بسیاری از خدمات دسترسی داشته باشید. اما ممکن است برای نصب اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی دچار مشکل شوید و به همین دلیل نتوانید از ساده‌ترین خدمات آیفون خود استفاده کنید. اما نگران نباشید! چرا که ما به شما روشی برای دانلود برنامه بدون اپل آیدی را پیشنهاد می‌کنیم که دیگر دردسرهای همیشگی را نداشته باشید.

استفاده از اپ استور ایرانی

یکی از بهترین راه‌حل‌هایی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از اپ استورهای ایرانی است. یکی از بهترین اپ استورهایی که در حال حاضر می‌توانید از آن استفاده کنید و بدون نیاز به اپل آیدی بازی و برنامه‌های متنوع را دانلود نمایید، اپ استور آی اپس است. در آی اپس شما می‌توانید به دانلود برنامه بدون اپل آیدی بپردازید. با iApps، دیگر لازم نیست برای دانلود اپلیکیشن‌های iOS، اپل آیدی یا گیفت کارت داشته باشید. شما می‌توانید بدون دردسرهای پرداخت دلاری، برنامه و بازی ها را بر روی آیفون و آیپد خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

اپ استورهای زیادی در این چند سال اخیر تاسیس شده‌اند، اما آی اپس توانسته متفاوت‌ با بقیه عمل کند. این کمپانی با نحوه ارائه خدماتش توانسته حرفه‌ای بودنش را به مشتریان ثابت کند، چراکه شما در این اپ استور این امکان را دارید تا به بیش از 20000 بازی و برنامه دسترسی داشته باشید و به دانلود برنامه بدون اپل آیدی بپردازید، اما با وجود همه این‌ها اگر برنامه‌ای باشد که آن را دراستور پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از ویژگی درخواست اپلیکیشن بهره ببرید تا کارشناسان آی اپس در کمتر از 3 روز برنامه درخواستی‌تان را آماده کنند.

اگر شما هم دنبال دانلود برنامه بدون نیاز به اپل آیدی هستید و دوست دارید معتبرترین روش را برای انجام این کار استفاده کنید، بدون شک استفاده از یک اپ استور معتبر ایرانی مثل آی‌اپس می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*