فصل دوم سریال Loki

فصل دوم سریال Loki رسما تایید شد

مارول استودیو رسما تایید کرد که فصل دوم سریال Loki – لوکی با حضور تام هیدلستون ساخته خواهد شد و از سرویس دیزنی پلاس منتشر می‌شود.

فصل دوم سریال Loki ساخته خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که موفقیت‌های فصل اول را ادامه دهد؛ البته برای تماشای آن باید حداقل دو یا سه سال منتظر بمانید.

با مورد توجه قرار گرفتن فصل اول سریال لوکی، حالا مارول فصل دوم آن را نیز تایید کرده که البته اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید. لوکی، سومین سریال از دنیای سینمایی مارول است که ماجراجویی‌های این شخصیت پس از اتفاقاتی که در انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) رخ داد را روایت می‌کند؛ یعنی جایی که لوکی در سال 2012 ناگهان ناپدید شد. پس از شکست خوردن در جنگ نیویورک، او ناخواسته یک خط زمانی جدید ایجاد کرده و حالا باید با «مسئولان زمان» همکاری کرده و بتواند اشتباهات پیشین خود را تصحیح کند.

اگر این سریال را تماشا کرده باشید، در بخش‌های پایانی، ماجراها به گونه‌ای پیش می‌رود که راه را برای روایت داستان‌های بیشتر باز می‌گذارد و در پایان قسمت ششم، می‌توانید جمله‌ی «لوکی برای فصل دوم بازمی‌گردد» را مشاهده کنید.

فصل دوم سریال Loki

این اولین سریال مارولی است که برای فصل دوم تمدید می‌شود. وانداویژن (WandaVision) مدتی قبل تایید شد که یک سریال کوتاه بوده و هنوز خبری در رابطه با فصل دوم فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier) منتشر نشده است. بازگشت لوکی البته چندان هم غافل‌گیر کننده نیست، مارول تا پیش از این هم از علاقه‌اش برای ادامه دادن این سریال صحبت کرده بود.

حالا شاید مهم‌ترین سوال این باشد که فصل دوم چه زمانی پخش می‌شود. با توجه به برنامه‌ی‌ فشرده‌ی مارول در بخش سینمایی و تلویزیون، احتمالا باید تا سال 2023 یا بیشتر منتظر بمانیم. البته حضور کانگ فاتح (Kang the Conqueror) در پروژه‌های دیگر مارول را هم باید در نظر گرفت، او قرار است شخصیت منفی اصلی قسمت بعدی مرد مورچه‌ای باشد.

این سریال همچنین شرایط را برای اکران فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Dr. Strange in the Multiverse Madness) آماده می‌کند که قرار است سال آینده اکران شود. همچنین اگر از طرفداران سریال‌های مارولی هستید، پخش سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر …؟ (What If) از ماه آینده آغاز خواهد شد. سریال‌ هاکای (Hawkeye) هم در راه است که اتفاقات داستانی فیلم بیوه سیاه را ادامه می‌دهد و خواهر ناتاشا رومانوف یعنی یلنا بلووا در آن حضور دارد. جرمی رنر، نقش اصلی این سریال را برعهده خواهد داشت.

در صورت انتشار اخبار مرتبط با فصل دوم سریال Loki آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.