اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵

با اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵ از هر کامپیوتری که دارید ویندوز ۱۱ را اجرا کنید

اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵ – Windows 365 یک سرویس ابری از سوی مایکروسافت است که اجازه اجرای ویندوز ۱۱ از هر کامپیوتری با ماشین مجازی را می‌دهد.

روز چهارشنبه کمپانی مایکروسافت در رویداد Inspire خود از اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵ رونمایی کرد. این اشتراک ویژه جدید که «کامپیوتر ابری» توصیف می‌شود، نخستین لایسنس مبتنی بر حق اشتراک ویندوز نیز هست. یک حق اشتراک که به کاربران اجازه می‌دهد از هر دستگاهی که دارند، تنها با اتصال به اینترنت و توسط یک ماشین مجازی بتوانند ویندوز ۱۱ را روی سیستم خود اجرا کنند.

سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ مایکروسافت

اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵

این نوع دسترسی مناسب شرکت‌های بزرگی است که سیستم عاملی با سیاست‌های امنیتی و سازمانی تعریف شده توسط خود را در اختیار کارمندانشان قرار می‌دهند. با استفاده از این راهکار اداره کردن فعالیت کارمندان بدون نیاز به مدیریت دستی و تنظیم سخت افزار فیزیکی که معمولاً توسط یک متخصص IT انجام می‌شود، به آسانی انجام می‌گیرد.

همه‌گیری کروناویروس به سرعت باعث پذیرفته شدن راهکارهای دیجیتالی توسط بسیاری از صنایع شد و همزمان با آن تقاضا برای راهکارهای ابری در یک محیط جدید، یک ماشین ویندوزی مبتنی بر فضای ابری را افزایش داد.

اشتراک جدید ویندوز ۳۶۵

البته هنوز برای هیجان زده شدن زود است؛ چرا که مایکروسافت اطلاعاتی در خصوص این که قیمت سرویس ویندوز ۳۶۵ به صورت ماهانه با توجه به میزان فضای ابری مورد نیاز کاربران چقدر خواهد بود را ارائه نکرده است. گفتنیست که مایکروسافت این حق اشتراک را در دو نسخه Windows 365 Business و Windows 365 Enterprise در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*