لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ

با قابلیت‌های ماشین لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ آشنا شوید

لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ از فناوری‌های متعددی چون Eco Bubble بهره می‌برد که می‌تواند نهایت پاک‌کنندگی را حتی با آب سرد به همراه داشته باشد. در ادامه با ویژگی‌ها این محصول آشنا می‌شویم.

ما به کار با لباسشویی قدیمی منزلمان عادت کرده بودیم و مدت‌ها بود با این که به سختی و پر سروصدا کار می‌کرد با تصور این که کار با لباسشویی‌های جدید پیچیده است، تصمیمی برای تعویض آن نداشتیم. تا اینکه همسایه واحد کناری‌ به صدا و تکانه‌های لباسشویی‌‌مان اعتراض کرد و از ما خواست فقط در ساعات محدودی لباسشویی را روشن کنیم تا سر و صدا مزاحم آن‌ها نباشد. این موضوع برای ما که در شرایط فعلی تعداد دفعات بیشتری از لباسشویی استفاده می‌کنیم ساده نبود، به خاطر همین به خانواده‌ام قول دادم یک لباسشویی که کار با آن ساده اما کاربردهایش فوق‌العاده باشد را به آن‌ها پیشنهاد کنم. در جست و جوهایم و مشورت با دوستانم با لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ آشنا شدم.

آشنایی با لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ

پاک کنندگی فوق‌العاده حتی با آب سرد

لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ

یکی از فناوری‌های شگفت انگیز لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ فناوری Eco Bubble است. این فناوری حباب‌ساز می‌تواند حجم زیادی از لباس‌ها را در دماهای پایین حتی (۱۵درجه) به بهترین و تمیزترین شکل ممکن شستشو بدهد، به این شکل در مصرف انرژی به مقدار زیادی صرفه‌جویی می‌شود. عملکرد Eco Bubble به این شکل است که حباب‌ها ماده شوینده را فعال می‌کنند، به سرعت به داخل لباس‌ها نفوذ کرده و چرک و لکه را از بین می‌برند. با صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم در کاهش هزینه برق نقشی داشته‌ایم و هم در حفاظت از محیط زیست، این موضوع برای خانواده من بسیار مهم و جذاب است.

لکه‌هایی که به سرعت محو می‌شوند

لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ

ما بارها بعد از شستن لباس‌ها با لباسشویی قدیمی‌مان مجبور می‌شدیم که دوباره لکه‌های به جا مانده روی لباس‌ها را به شکل دستی و با زحمت فراوان شستشو بدهیم. اما حالا به سادگی و تنها با لمس دکمه Bubble Soak سرسخت‌ترین لکه‌ها هم از لباس‌هایمان پاک می‌شوند و از بین می‌روند. با فناوری Bubble Soak لباس‌ها به طور کامل در حباب خیس می‌شوند و لکه‌ها به شدت سست شده و به سادگی پاک می‌شوند.

قدرتمند، هوشمند و بی سروصدا

لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ

یکی دیگر از نکات برجسته و قابل توجه لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ ، موتور دیجیتال اینورتر آن است که ضمن قدرت فوق‌العاده و صرفه‌جویی در انرژی، کارکرد بی صدا و بسیار آرامی دارد. دیگر ما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانیم لباسشویی را بدون نگرانی از سروصدای آن روشن کنیم. به علاوه این که لباسشویی Q1467 سامسونگ دارای سیستم عیب یاب خودکار Smart Check است. این قابلیت می‌تواند مشکلات دستگاه را شناسایی کند و تشخیص دهد.

ضمن این که من برای استفاده از این قابلیت در گوشی هوشمندم برنامه مورد نظر را نصب کردم تا به این شکل هم عملکرد لباسشویی را کنترل کنم و هم از راهکارهای عیب‌یابی آسان آن استفاده کنم. در واقع با سیستم عیب یاب خودکار دیگر لازم نیست برای هر سوال و مشکلی پشت خط تکنسین‌های فنی بمانیم.

فناوری Eco Drum Clean  هم از فناوری‌های منحصربه‌فرد این لباسشویی است. Eco Drum Clean می‌تواند بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر باعث حفظ تازه‌گی ماشین لباسشویی شود و دیگ داخل آن را شستشو بدهد و حتی می‌تواند زمانی که تمیزکاری لازم باشد به صورت خودکار به شما اطلاع‌رسانی کند.

شستشوی هوشمندانه

لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ

برنامه «شستشوی سریع» یکی از راهکارهایی است که در زندگی پرشتاب امروزی حسابی به درد می‌خورد. با انتخاب شستشوی سریع می‌توانید لباس‌های نیمه کثیف را در زمان کوتاهی شستشو بدهید. ضمن اینکه طراحی منحصربه‌فرد «برجستگی‌های نرم» در این لباسشویی لباس‌های شما را با نهایت لطافت شستشو می‌دهد و لباس‌های حساس و ارزشمند شما در چرخه شستشو هیچ آسیبی نمی‌بینند.

لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ

در نهایت اینکه حالا لباسشویی‌ Q1467 سامسونگ با درب کریستالی براق و جذاب آن، زیبایی و آرامش را برای خانه ما به ارمغان آورده است، به علاوه اینکه دستگیره آن هم ۴۵ درجه بالاتر قرار دارد و باز کردن آن هم راحت‌تر از بقیه لباسشویی‌ها است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. انشاالله به زودی شاهد شکستن بازار انحصاری اجناس ایرانی در بازار باشیم و دوباره اجناس با اصالت و با کیفیت کره ای رو در پشت ویترین شاهد باشیم…هر چند که مثل صنعت انحصاری خودرو در ایران،به سختی به هاین آرزو میرسیم