HMS Core 6.0

هواوی HMS Core 6.0 را برای بازارهای جهانی عرضه کرد

شرکت چینی هواوی به تازگی نسخه جدید سرویس موبایل خود (HMS) را با عنوان HMS Core 6.0 برای بازارهای جهانی و گوشی‌های این برند منتشر کرده است.

شرکت هواوی از زمان تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، دائماً در حال بهبود سرویس HMS (خدمات موبایل هواوی) است. برای کسانی که نمی‌دانند، این پلتفرم جایگزینی برای سرویس‌های گوگل پلی در HUAWEI محسوب می‌شود؛ همچنین برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایی با برند آنر بدون GMS (خدمات گوگل در تلفن‌های همراه) نیز به کار می‌آید. سرانجام شرکت هواوی، HMS Core 6.0 را برای بازارهای جهانی منتشر کرده است.

ماه گذشته در کنفرانس HUAWEI DEVELOPER DAY، این شرکت از HMS Core 6.0 در کشور چین رونمایی کرد. پس از گذشت چند هفته، آخرین نسخه خدمات موبایل شرکت هواوی هم‌اکنون در بازارهای بین‌المللی در دسترس است.

طبق اعلامیه‌های مطبوعاتی رسمی، جدیدترین نسخه HMS Core در زمینه چندرسانه‌ای، ویژگی‌های گرافیکی، ارتباط از راه دور و شبکه‌های مخابراتی و سایر موارد دیگر بهبود یافته است. در حال حاضر شرکت هواوی فایل APK سرویس HMS Core 6.0 را برای تمامی دستگاه‌ها راه‌اندازی کرده است؛ از این رو، توسعه‌دهندگان هم می‌توانند از ویژگی‌های این پلتفرم استفاده کنند.

اگر بخواهیم راجع‌به پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید سرویس HMS صحبت کنیم، می‌توانیم اشاراتی به ویژگی‌های چندرسانه‌ای داشته باشیم. در این بخش، هم‌اکنون کیت AV Pipeline امکانات پیش‌فرضی را برای وضوح فوق‌العاده ویدیوها، تشخیص صدا و سایر خدمات چندرسانه‌ای در اختیار دارد. HMS Core 6.0 در زمینه گرافیک، کیت 3D Modeling قابلیت‌هایی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را مانند بازسازی سه‌بعدی اشیاء و اجسام ارائه می‌دهد. این موارد با استفاده از دوربین RGB انجام می‌شوند و در اپلیکیشن فروشگاه‌های اینترنتی و انیمیشن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

علاوه‌بر این موارد، کیت Computer Graphics را داریم که ویژگی جدید Volumetric Fog را در اختیار دارد. ویژگی جذابی که به واقعی‌تر شدن صحنه‌های مختلف و المان‌های گرافیکی بازی‌های نسل بعد موبایل‌ها کمک می‌کند؛ البته این ویژگی نیاز به پشتیبانی از Vulkan دارد. HMS Core 6.0 برای شبکه‌ها و سیستم‌های مخابراتی هم کیت Network را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که این کیت، تأخیر در ارتباطات را تا ۲۰ درصد کاهش خواهد داد.

و در نهایت، نسخه جدید HMS Core سرویس‌ها و کیت‌های دیگری را مانند Membership Kit، Video Editor Kit و Audio Editor Kit به همراه دارد.

نظر شما راجع‌به نسخه جدید سرویس موبایل هواوی و ویژگی‌های آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*