گلکسی اس 22 سامسونگ

انتظار وجود دوربین زیر نمایشگر در سری گلکسی اس 22 سامسونگ را نداشته باشید!

احتمالا گوشی‌های سری گلکسی اس 22 سامسونگ – Samsung Galaxy S22 هم با صفحه نمایش حفره‌دار عرضه خواهند شد و دوربین زیر نمایشگر در آن‌ها جایی نخواهد داشت.

انتظار می‌رود نسل جدید پرچمداران دنیای موبایل، از دوربین زیر نمایشگر برخوردار باشند و در سال آینده میلادی، این تکنولوژی فراگیر شود. اما ظاهرا اعضای سری گلکسی اس 22 سامسونگ را هم با دوربین سلفی درون حفره‌ای (punch hole) ملاقات خواهیم کرد.

گلکسی اس 22 سامسونگ

این ادعا را یک افشاگر سرشناس چینی (DigitalChatStation) مطرح کرده است، آن هم در حالی که گفته می‌شود گوشی منعطف گلکسی زد فولد 3 به دوربین زیر نمایشگر تجهیز خواهد شد.

می‌توان این‌گونه تفسیر کرد که سامسونگ در استفاده از طراحی punch hole به بلوغ رسیده است و برای پرچمداران بعدی خود، راهکار مطمئن‌تر را به فناوری مدرن‌تر ترجیح می‌دهد.

گلکسی اس 22 سامسونگ

بر اساس این گزارش، حفره‌ی نمایشگر سری گلکسی اس 22 سامسونگ در مرکز بخش فوقانی پنل تعبیه خواهد شد. سنسور اصلی در پشت هم باید 100 مگاپیکسلی باشد. البته همچنان شایعاتی از وجود سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی در گلکسی اس 22 اولترا شنیده می‌شود.

به هر حال هیچ‌یک از این گمانه‌زنی‌ها تایید شده نیستند و با توجه به زمان زیادی که تا رونمایی از سری گلکسی S22 باقی مانده است؛ نباید هیچ چیز را قطعی بدانیم.