هواوی P50

تاریخ معرفی گوشی هواوی P50 مشخص شد؛ آغاز دورانی جدید

بالاخره تاریخ معرفی هواوی P50 مشخص شد. طی رویدادی که در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱ (۷ مرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

این تاریخ تا امروز فقط در حد یک شایعه بود اما به لطف صفحه رسمی شرکت Weibo و گفته‌های «ریچارد یو» به عنوان مدیرعامل هواوی، مشخص شد که این خبر واقعیت داشته است. با توجه به گزارش‌ها و اطلاعات موجود، می‌دانیم که هواوی پی ۵۰ – Huawei P50 احتمالاً با تنها نسخه LTE چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ وارد بازار خواهد شد. اما در مورد نسخه‌های پرو و پرو پلاس، هنوز جزئیاتی در دسترس نیست. به نظر می‌رسد به علت مشکل کمبود تراشه کایرین ۹۰۰۰، در نهایت باید هواوی P50 را با اسنپدراگون ۸۸۸ تهیه کنیم.

هواوی

 

در حالی که همچنان اطلاعات زیادی از سری هواوی پی ۵۰ در اختیار نیست، اما می‌دانیم که این گوشی موردانتظار با سیستم عامل هارمونی ۲ – HarmonyOS 2.0 راهی بازار می‌شود. گزارشات مختلف نشان می‌دهند که سری جدید هواوی، با شارژر سریع ۶۶ واتی عرضه خواهد شد؛ البته برخی از گمانه‌زنی‌ها، احتمال به کار گرفته شدن شارژر ۹۰ واتی هواوی را در P50 بالا می‌دانند اما به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی به حقیقت بپیوندد.

شایعات مختلف حاکی از وجود یک سنسور دوربین ۱ اینچی توسط سونی و همچنین سنسور ۱/۱.۱۸ با لنز فوق عریض (اولتراواید) برای عکاسی و تصوربرداری گسترده  است. هنوز ۱۰ روز تا زمان معرفی رسمی هواوی P50 در رویداد بزرگ شرکت Huawei باقی مانده و به نظر می‌رسد مراسم جذاب و خبرسازی انتظارمان را می‌کشد. اما به‌هرحال ممکن است در طول همین چند روز باقی‌مانده، جزئیات بیشتر و حائز اهمیتی درباره این گوشی موردانتظار منتشر شود.

نظر شما راجع‌به سری پی ۵۰ شرکت هواوی و دیگر گوشی‌های تولیدشده توسط غول فناوری چینی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*