هدیه ایرانسل

هدیه ایرانسل به مشترکان به مناسبت عید قربان و غدیر

هدیه ایرانسل به مشترکان به مناسبت عید قربان و غدیر اعلام شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه‌ای شامل بسته اینترنت و مکالمه و همچنین طرح مکالمه رایگان در نظر گرفته است.

اپراتور ایرانسل هدایای ویژه‌ای شامل بسته اینترنت و مکالمه و همچنین طرح مکالمه رایگان را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم برای کاربران خود در نظر گرفت. مشترکان می‌توانند این هدایای ویژه ایرانسل را در فاصله میان دو عید قربان و عید غدیر خم از بامداد 30 تیر تا شامگاه 7 مرداد 1400 فعال کنند.

جزئیات هدیه ایرانسل به مناسبت عید قربان و غدیر

تمام مشترکان اپراتور ایرانسل در این ایام می‌توانند بسته ویژه 3 گیگابایتی اینترنت و 3 ساعت مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی 10 هزار تومانی خریداری نمایند. کاربران از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع (#۵*) می‌توانند این بسته را فعال کنند.

گفتنی است کاربران فقط تا 3 روز پس از فعال‌سازی این بسته فرصت دارند تا از آن استفاده کنند. همچنین مشترکان با فعال‌سازی طرح هدیه مکالمه می‌توانند پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی آن مکالمه را به شکل رایگان انجام دهند. مشترکان می‌توانند این طرح مکالمه رایگان را از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع (#۲*۱*۴۴۴۴*) فعال کنند.