اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10e

آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10e منتشر شد

آپدیت رابط کاربری وان یو آی 3.1 و اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10e منتشر شد. این احتمالا آخرین به‌روزرسانی اندرویدی این گوشی خواهد بود.

آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10e نیز از راه رسید و به‌زودی در سراسر جهان قابل دریافت خواهد بود.

اندروید 12 در آستانه‌ی انتشار قرار دارد، با این حال سامسونگ هنوز هم تمامی گوشی‌های واجد شرایط خود را به اندروید 11 مجهز نکرده است. آن‌ها در چند ماه اخیر، سرعت بیشتری به انتشار آپدیت‌ها داده‌اند و پس از گوشی‌های گلکسی A10s، گلکسی A20s، گلکسی A20e و غیره، حالا نوبت به گلکسی A10e رسیده است. این گوشی در ماه اوت سال 2019 با اندروید 9 عرضه شد و سال گذشته، به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت کرد.

آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10e انتشار یافت

این آپدیت با نسخه فریمور A102USQUBCUFC همراه با وصله امنیتی ژوئیه 2021 و رابط کاربری وان یو آی 3.1 در دسترس قرار گرفته است. با این حال، از تمامی ویژگی‌های وان یو آی نمی‌توانید استفاده کنید، زیرا بعضی از آن‌ها مخصوص گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت سامسونگ هستند. اما در هر صورت، اندروید 11 ویژگی‌های تازه‌ای به گوشی اضافه می‌کند و نسبت به نسخه‌های پیشین، بهبودهای خوبی داشته‌ است. اپلیکیشن‌ها در این نسخه‌ عملکرد سریع‌تری دارند و از نظر امنیتی هم گوشی در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد.

این احتمالا آخرین به‌روزرسانی اندرویدی گلکسی A10e خواهد بود. همان طور که مطلع هستید، سامسونگ برای گوشی‌های ارزان قیمت و میان‌رده‌ی خود تنها دو آپدیت بزرگ منتشر می‌کند. البته گفته می‌شود که این مسئله در آینده تغییر پیدا کند و پشتیبانی از گوشی‌های قدیمی تا 5 سال افزایش یابد.

در حال حاضر، آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A10e تنها در ایالات متحده در دسترس قرار دارد اما در هفته‌های آتی می‌توانیم منتظر عرضه جهانی آن باشیم. در صورتی که این آپدیت از گوشی شما قابل دریافت بود، کافی است از قسمت تنظیمات، به بخش به‌روزرسانی نرم افزار رفته و آن را دانلود و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*