ساعت های هوشمند هواوی

با فناوری بهبود کیفیت خواب TruSleep در ساعت های هوشمند هواوی آشنا شوید

دستبندها و ساعت های هوشمند هواوی از فناوری‌های متعددی برای بهبود کیفیت خواب بهره می‌برند که TruSleep یکی از مهم‌ترین آنها محسوب می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های این فناوری آشنا می‌شویم.

قابلیت پایش خواب به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های دستبندها و ساعت های هوشمند هواوی محسوب می‌شود. هواوی به کمک فناوری TruSleep توانسته به کاربران اطلاعاتی کاملی را از لحاظ کمیت و کیفیت خواب ارائه دهد. علاوه بر این، این قابلیت می‌تواند با تحلیل الگوی خواب کاربران به آنها راهکارهای مفیدی را برای ارتقا وضعیت خواب پیشنهاد دهد.

خوابیدن به طور میانگین یک سوم از اوقات زندگی انسان را تشکیل داده و به همین دلیل به خوابیدن باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در واقع اگر انسان نتواند در طول شبانه روز خواب کافی و با کیفیتی را تجربه کند، بدون شک در بلند مدت نمی‌تواند از حداکثر کارایی خود در طول روز بهره‌مند شود.

در همین راستا دستبندها و ساعت های هوشمند هواوی به قابلیت TruSleep مجهز شده‌اند که قادر است به شکل ویژه شرایط جسمی افراد را طی یک چرخه خواب مورد پایش قرار داده به کاربران بگوید در زمان‌های مختلف، سطح هوشیاری و نرخ خواب آنها با چه تغییراتی همراه بوده است. به کمک این فناوری، ساعت های هوشمند هواوی می‌توانند به کاربران راهکارهایی را برای ارتقا وضعیت خواب ارائه دهند تا آنها خواب بهتری را تجربه کنند.

ویژگی‌های پایش خواب در ساعت های هوشمند هواوی

پایش معمولی خواب

ساعت های هواوی به شکل هوشمند می‌توانند زمان خوابیدن کاربر، حالت‌ها و عمق خواب کاربران را تشخیص دهند و همچنین با شناسایی زمان بیدار شدن کاربر آن را به شکل زنده به برنامه هواوی Health گزارش کنند.

هواوی TruSleep

این قابلیت پس از فعال شدن توسط کاربر قادر است کارهای متعددی را در زمان خواب به انجام برساند. این فناوری از ویژگی‌هایی چون تشخیص ضربان قلب کاربر، اطلاعات تنفس و تشخیص پله‎‌های خواب بهره می‌برد. همچنین این فناوری قادر به تشخیص حالت‌های بیداری، مرحله REM (حرکات سریع چشمی)، خواب سبک و خواب بوده و می‌تواند آنها را با دقت بسیار بالایی گزارش دهد.

سرانجام با جمع‌آوری داده‌های دقیق، این فناوری می‌تواند بر مبنای علمی به کاربر پیشنهادهایی را برای ارتقا کیفیت خواب ارائه دهد. همچنین تمام این اطلاعات با برنامه هواوی Health همگام‌سازی می‌شود و کاربر می‌تواند آنها را به طور کامل مشاهده کند.

نحوه فعال‌سازی قابلیت TruSleep

ساعت های هوشمند هواوی

کاربران به سادگی می‌توانند این قابلیت را فعال کنند. برای این کار لازم است ابتدا نرم افزار هواوی Health را باز کرده و از بخش Devices (در EMUI 10.x) یا بخش Me (در EMUI 9.x) گزینه دستگاه پوشیدنی لینک شده به گوشی را انتخاب کنید. سرانجام با ورود به بخش Health Monitoring می‌توانید HUAWEI TruSleep را فعال نمایید.

اطلاعات قابل نمایش در هواوی TruSleep

ساعت های هوشمند هواوی

کاربران با ورود به این بخش شاهد اطلاعات خواب شب گذشته خود خواهند بود و برای مشاهد اطلاعات دقیق‌تر باید به بخش Sleep در صفحه اصلی برنامه مراجعه کنند؛ در این بخش اطلاعات خواب طبق روز، هفته، ماه و سال و همچنین میزان صحیح بودن خواب کاربر قابل مشاهده است. علاوه بر این، ساعت های هوشمند هواوی می‌توانند متناسب با نتایج تهیه شده، مشاوره خواب مناسبی را نیز ارائه دهند.

امتیازدهی به کیفیت خواب:

طبق اطلاعات مربوط به خواب کاربر که بر اساس تحقیقات علمی به دست آمده، درجه و کیفیت خواب به کاربر نشان داده خواهد شد. زمان کل خواب و درصد هر کدام از پله‌های خواب کاربر جزو مهم‌ترین پارامترهای این حالت محسوب می‌شود.

راهکارهای شخصی‌سازی شده برای بهبود خواب:

استخراج عادت‎‌های خواب کاربر و آنالیز داده‌‎ها یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این بخش محسوب می‌شود. در این حالت عادت‌های خواب کاربر طبق سیر تنفس شب گذشته و تجزیه و تحلیل داده‌های جسمی و شناختی پایش شده و فرد می‌تواند به کمک آن اطلاعات کاربردی و اختصاصی را از TruSleep استخراج کند. همچنین در این بخش راهکارهایی برای ارتقا خواب فرد به شکل تخصصی و شخصی بر اساس اطلاعات علوم شناختی به کاربر ارائه می‌شود.

ساعت های هوشمند هواوی

به طور کلی اگر از زمان و کیفیت خواب خود رضایت ندارید و در طول روز با خستگی مواجه می‌شوید، با استفاده از دستبندها و ساعت های هوشمند هواوی می‌توانید خواب خود را مورد پایش قرار داده و به کمک فناوری‌هایی چون TruSleep هواوی کیفیت خواب خود را ارتقا دهید.

اگر به این فناوری پایش خواب هواوی نیاز دارید، می‌توانید آن را در دستبند هوشمند هواوی بند 6 که اخیرا به بازار ایران عرضه شده بیابید. این دستبند اقتصادی و خوش قیمت هواوی از امکانات کاملی در حد یک ساعت هوشمند بهره می‌برد و می‌تواند با دقت بالایی خواب شما را پایش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*