گوشی پوکو F3 GT

همه چیز درباره گوشی پوکو F3 GT: از مشخصات فنی تا قیمت و رنگ‌های مختلف

گوشی پوکو F3 GT از دستگاه‌های مورد انتظار 2021 است. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات منتشر شده درباره مشخصات، قیمت و رنگ‌های Poco F3 GT را با شما به اشتراک بگذاریم.

از زمان معرفی ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن، صحبت‌های زیادی در رابطه با عرضه جهانی این گوشی مطرح شد. نسخه گیمینگ ردمی K40 به این زودی در بازار جهانی عرضه نخواهد شد؛ اما قرار است فردا با برندی متفاوت و تحت نام پوکو اف 3 جی تی در بازار هند معرفی شود.

بازار هند مدت‌ها چشم انتظار عرضه گوشی پوکو F3 GT بوده است. زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است؛ پس بیایید با هم نگاهی به مشخصات لو رفته عضو جدید پوکو داشته باشیم.

گوشی پوکو F3 GT

صفحه نمایش و طراحی

چند ماه پیش مشخص شد که پوکو اف 3 جی تی با کد Ares in شناخته می‌شود. کد ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن نیز Ares بود. این گوشی بعد‌ها نیز چندین تاییدیه مربوط به بازار هند را دریافت کرد که نشان می‌داد عرضه اف 3 جی تی در این کشور نزدیک است.

گوشی پوکو F3 GT

چندی پیش نیز حساب کاربری پوکو هند در توییتر تصویری را منتشر کرد که طراحی این گوشی و فریم ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم آن را نشان می‌داد. پوکو اعلام کرد که فریم این گوشی با استفاده از آلیاژ‌ آلومینیوم مستحکم سری ۷۰۰۰ ساخته خواهد شد.

علاوه بر این، فروشگاه اینترنتی WelElectronics نیز این دستگاه را برای فروش قرار داد و مشخصات  کلیدی آن را فاش کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن +FHD و نزخ تاز‌ه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است و همانند ردمی K40 Gaming Edition دارای حفره نمایشگر خواهد بود.

امروز نیز پوکو اعلام کرد که این گوشی با نرخ نمونه برداری لمسی فوق‌العاده ۴۸۰ هرتز عرضه می‌شود و لایه‌ای از گوریلا گلس 5 نیز وظیفه حفاظت از آن را به عهده خواهد داشت.

دوربین‌های پوکو F3 GT

اگرچه محصول جدید پوکو یک گوشی بازی محور است؛ اما از دوربین‌های قدرتمندی نیز بهره می‌برد. در بدنه پشتی این گوشی حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

گوشی پوکو F3 GT

نکته جالب این است که قسمت‌های بالایی و پایینی مجموعه دوربین لبه‌هایی درخشان دارند.

سخت افزار و نرم افزار

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی جدید پوکو به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1200 مجهز شده است. این تراشه در کنار ۱۲ گیگ رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 قرار گرفته است.

گوشی پوکو F3 GT

نسخه GT پوکو F3 نیز قرار است همانند ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن به تریگر‌های گیمینگ مجهز شود؛ البته بر خلاف نمونه‌های لمسی موجود در ردمی، تریگر‌های F3 GT فیزیکی هستند تا حس بهتری را به کاربر منتقل کنند.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۵۰۶۵ میلی‌آمپری تامین می‌شد که از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی ‌می‌کند. اف 3 جی تی همچنین به رابط کاربری Poco UI (همان MIUI 12.5) مجهز شده است.

رنگ‌های مختلف POCO F3 GT

گوشی پوکو F3 GT / ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن

هفته گذشته پوکو در اقدامی جالب یک ویدیو کوتاه را منتشر کرد که در آن رنگ‌های زیادی مشاهده می‌شدند. این شرکت از طرفداران خود خواست که از ویدیو اسکرین شات بگیرند و بگویند دوست دارند این گوشی با چه رنگ‌هایی در بازار هند عرضه شود. پوکو بعدا تایید کرد که این گوشی در تنها دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه پوکو اف 3 GT

بدون تردید پوکو اف 3 GT می‌تواند با قیمت خود کاربران زیادی را جذب کند. برخی افراد گمان می‌کنند که قیمت مدل پایه این گوشی حدود ۴۰۲ دلار باشد؛ هرچند یک منبع هندی اعلام کرد که قیمت مدل پایه این گوشی با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برابر با ۳۹۰ یا ۴۰۳ دلار خواهد بود و نسخه قوی‌تر آن با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی نیز ۴۳۰ یا ۴۴۳ دلار قیمت خواهد داشت.

گوشی پوکو F3 GT فردا معرفی می‌شود و فروش آن نیز از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. رقابت این گوشی با وان پلاس نورد 2 می‌تواند جالب توجه باشد. هر دو گوشی از چیپست و مشخصات مشابهی بهره می‌برند؛ اما محصول پوکو قیمت جذاب‌تری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*