محصولات چری

محصولات چری به بازار آمریکا عرضه نخواهند شد

هولدینگ خودرویی HAAH که قصد داشت خودروهای چینی از جمله محصولات چری را به بازار آمریکا عرضه کند، اکنون از لغو تمام برنامه‌های خود خبر داد.

تا به امروز شرکت‌های زیادی سعی کردند تا خودروهای چینی را در بازار آمریکا عرضه کنند، اما تمام این شرکت‌ها با شکست موجه شدند. در همین راستا هولدینگ خودرویی HAAH که برای عرضه خودروهای چینی به بازار آمریکا عزم جدی داشت نیز اکنون از منتفی شدن تمام برنامه‌های خود خبر داد. این هولدینگ حتی در آوریل سال 2021 با شرکت توسعه فناوری خودروی شانگهای سیکار نیز توافق‌نامه‌ای را به امضا رساند تا محصولات چری را در آمریکا با برندهای وانتاس و T-GO به فروش برساند. در برنامه این شرکت آمده بود کراس اوورهای وانتاس VX و TXL پس از تولید در چین تا پایان سال ۲۰۲۲ در آمریکا عرضه خواهند شد.

دلایل منتفی شدن عرضه محصولات چری در آمریکا

محصولات چری

خبرها حاکی از آن است که هولدینگ HAAH در آستانه ورشکستگی قرار دارد و به زودی به شکل رسمی ورشکستی خود را اعلام خواهد کرد. در همین راستا دوک هیل، مدیرعامل این شرکت نیز در مصاحبه‌ای عنوان کرد هم‌اکنون برای برندهای وانتاس و T-GO هیچ راه نجاتی وجود ندارد.

دوک هیل در ادامه گفته‌های خود بیان کرد افزایش تنش میان آمریکا و چین باعث شد تا برنامه عرضه محصولات چری در آمریکا با شکست مواجه شود؛ چرا که قرار است برای واردات خودرو از چین تعرفه‌های سنگین‌تری لحاظ شود. وی افزود همچین در بازار امریکا نسبت به محصولات چینی جو منفی به وجود آمده و بسیاری از آمریکایی‌ها خواهان خرید کالا از کشوری که ویروس کرونا برای اولین بار در آنجا شیوع پیدا کرده، نیستند.

محصولات چری

از آنجایی که چالش‌های زیادی بر سر ورود واردات خودرو از چین به آمریکا وجود دارد، سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در هولدینگ HAAH منصرف شده‌اند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که هولدینگ HAAH برای نهایی کردن جوینت ونچر خود با شرکت توسعه فناوری خودروی شانگهای سیکار به بودجه زیادی نیاز دارد. همچنین افرادی که به دنبال دریافت نمایندگی فروش برندهای وانتاس و T-GO بودند نیز اکنون دیگر تمایلی به این کار ندارند. چنین شرایطی حاکی از آن است که در حال حاضر امکان ورود خودروهای چری به بازار آمریکا وجود ندارد و شرکت‌هایی که خواهان اجرای چنین برنامه‌ای هستند باید تا بهبود روابط بین چین و آمریکا منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اصلا ماشین های چینی یکی از آشغال ترین و بی کیفیت ترین ماشین های دنیا هستند. مصرف سوخت و استهلاک بالایی دارند. خودشون هم اگه آمریکا میرفتند بازم نمیتونستند که فروش خوبی رو تجربه کنند. بهترین ماشین های دنیا در حال حاضر ژاپنی ها هستند.

  2. می خوام بدونم کسی هست توی آمریکا بگه من از کمپانی های آمریکایی ، ژاپنی ، آلمانی
    ، ایتالیایی ، انگلیسی ماشین نمی خرم می رم از کمپانی ماشین می خرم که معلوم نیست در گذشته چی بوده و کجا بوده هیچ اصالتی نداره ماشین می خرم.

  3. خیلی هم خوب که منتفی شد. اصلا اگر هم وارد می شد به آمریکا کسی می خرید این
    سطل آشغال هارو ؟

  4. آخه موندم کی توی آمریکایی که بازارش پره از محصولات با کیفیت و عالی می‌ره چینی میخره! این سطل آشغال هارو خودشونم به زور میخرن اونوقت تو آمریکا میخوان بخرن!🤣🤣🤣
    خبر خوشحال کننده‌ای بود…

  5. ماشینهای بی کیفیت و کپی چینی نباید وارد امریکا و اروپا بشه

  6. علاوه بر این، در آمریکا نسبت به محصولات چینی جَو منفی به راه افتاده است زیرا آمریکایی‌ها علاقه‌ای به خرید کالا از جایی که فکر می‌کنند ویروس کرونا از آنجا آمده ندارند.

    دمشون گرم
    کاش بقیه ملت‌ها هم اینکارو کنن

  7. خدا رو شکر
    انشاالله به یاری آمریکای عزیز،شاهد ویران شدن چین کمونیست هستیم