پوکو F3 GT

پوکو F3 GT با دایمنسیتی 1200، تریگر‌های گیمینگ و شارژ ۶۷ وات از راه رسید

پوکو F3 GT با تراشه دایمنسیتی 1200، باتری ۵۰۶۵ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۶۷ وات معرفی شد. گوشی بازی محور Poco F3 GT دارای تریگر‌های فیزیکی پاپ آپ است.

پوکو از گوشی F3 GT رونمایی کرد. این دستگاه اشتراکات زیادی با شیائومی ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن دارد. در واقع باید گفت که این دو دستگاه بازی محور از ابعاد و وزن کاملا یکسانی بهره می‌برند.

پوکو اف 3 جی تی به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۰ بیت امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD مجهز شده است. دوربین سلفی نیز در حفره مرکزی این نمایشگر قرار گرفته است. پوکو از گوریلا گلس 5 بری پوشاندن بدنه جلویی و پشتی گوشی استفاده کرده است. در سمت راست بدنه نیز شاهد حضور تریگر‌های فیزیکی پاپ آپ گیمینگ هستیم.

پوکو F3 GT

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1200 سکان‌دار این مجموعه است و ۶ یا ۸ گیگ رم دوکاناله UFS 3.1 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند. یک محفظه بخار بزرگ نیز در کنار سینک حرارتی گرافن سفید وظیفه کنترل دما را به عهده دارند. پوکو همچنین از حالتی به نام Game Turbo نیز استفاده کرده است که به عملکرد بهتر در هنگام بازی منجر خواهد شد.

پوکو F3 GT

در بخش دوربین شاهد حضور حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستیم. انرژی مورد نیاز پوکو F3 GT توسط یک باتری ۵۰۶۵ میلی‌آمپری تامین می‌شود که البته از شارژ سریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند. اف 3 جی تی همچنین به رابط کاربری MIUI 12.5 که بر پایه اندروید 11 است،‌ مجهز شده است.

گوشی جدید پوکو در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه شده است و فروش آن نیز از ۴ مرداد ماه آغاز می‌شود. پوکو تصمیم گرفته است از استراتژی عجیبی برای قیمت‌ گذاری این دستگاه استفاده کند.

پوکو F3 GT

در طول هفته اول فروش، نسخه ۶/۱۲۸ گیگ پوکو F3 GT با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی در هفته بعدی به ۳۵۵ دلار خواهد رسید و پس از آن نیز با قیمت ثابت ۳۶۲ دلاری به فروش خواهد رفت.

مدل 8/128 گیگ پوکو F3 GT در ابتدا با برچسب قیمتی ۳۷۶ دلاری عرضه خواهد شد و در نهایت به ۳۹۰ دلار خواهد رسید. مدل قوی‌تر ۸/۲۵۶ گیگ نیز در ابتدا قیمتی معادل ۴۰۲ دلار خواهد داشت؛ اما پس از دو هفته به ۴۱۶ دلار خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. 256 گیگش چند میشه؟ 🤔 ، فریم فلزی عالی ، قیمت عالی ، دوربین بهتر ، بنظر خودم دو تا ایراد داره یک رم ddr4 و دومی پانچ هول وسط واسه یه گوشی گیمینگ چون بنظرم اون وسط مزاحم میشه اگه گوشه چپ باشه اون زیر مزاحم بازی کردن نمیشه نه این گوشی همه گوشی ها

  2. به نظرم بهترین گوشی امسال پوکو هستش…
    خصوصاً نمای جلوییش کاملا تو نگاه اول با f3 فرق داره با اینکه رو کاغذ انگار عین همن… حاشیه های f3gt با اختلاف کمتره… فکر میکنم کم‌حاشیه ترین گوشی پوکو باشه…
    باتری و صفحه نمایش و شارژر هم خداست… با قیمت 360 دلار واقعاً رقیبی نداره…