مشخصات فنی سری P50 هواوی

مشخصات فنی سری P50 هواوی فاش شد

مشخصات فنی سری P50 هواوی توسط منابع قابل اعتمادی منتشر شده است که به کلیدی‌ترین امکانات و بخش‌های خانواده هواوی پی ۵۰ را فاش می‌کند.

به تازگی هواوی تأیید کرده است که ۶ روز دیگر، ۷ مرداد ماه از گوشی‌های جدید سری P خودش رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود این خانواده از جدیدترین فناوری‌های عکس‌برداری با موبایل بهره‌مند باشند. حالا مطلب جدیدی منتشر شده که در آن به افشای مشخصات فنی سری P50 هواوی می‌پردازد.

مشخصات فنی سری P50 هواوی

هواوی پی ۵۰

در این مطلب جدید عنوان شده است که نسخه اصلی هواوی پی ۵۰ به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی مسطح با طراحی تک حفره مجهز خواهد بود. این نمایشگر OLED که توسط شرکت BOE تولید می‌شود، از رنگ‌های ۱۰ بیتی و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

نسخه 5G این گوشی به چیپست Kirin 9000E 5G هواوی مجهز می‌شود، در حالی که نسخه 4G آن مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام خواهد بود. یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی این گوشی را تأمین خواهد کرد که با توان ۶۶ وات به سرعت شارژ‌ می‌شود. دوربین این گوشی از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی می‌کند. ضخامت بدنه دیوایس نیز ۸.۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است.

هواوی پی ۵۰ پرو

دومین عضو سری P50 هواوی که از پسوند پرو برخوردار است، به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED ساخت شرکت BOE با طراحی تک حفره و لبه‌های منحنی تجهیز شده که از رنگ‌های ۱۰ بیتی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. درست مثل مدل اصلی این گوشی نیز در دو نسخه 4G و 5G با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ یا کایرین ۹۰۰۰ ای ۵ جی عرضه خواهد شد.

این گوشی هواوی از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی خواهد گرفت که خود این باتری با توان ۶۶ وات به صورت سیمی و ۵۰ وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. مدل پی ۵۰ پرو نیز به زوم ۵ برابری پریسکوپی مجهز است و ضخامت بدنه آن ۸.۶ میلی‌متر خواهد بود.

هواوی پی ۵۰ پرو پلاس

و اما سومین عضو سری P50 هواوی که پرو پلاس نام دارد، به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED ساخت BOE مجهز است که مثل مدل پرو لبه‌های آن منحنی بوده، از رنگ‌های ۱۰ بیتی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند؛ با این تفاوت که ۲ حفره روی نمایشگر آن برای میزبانی از دو دوربین سلفی تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد هواوی قصد ندارد این گوشی را در نسخه 4G عرضه کند و فقط یک نسخه 5G خواهد داشت. ظرفیت باتری آن هم ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که به صورت سیمی با ۱۰۰ وات و به صورت بی‌سیم با ۵۰ وات شارژ می‌شود. زوم ممتد ۱۰ برابری و فناوری لنز مایع از دیگر امکانات این گوشی پرچمدار و جذاب است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هواوی واقعا گل کاشته میدونم حرف نداره چون پی 30 و پی 40 پرو معلومه چی ساخته، رو دست سامسونگ و ایفون زده 👏

  2. باتری حجم کمی داره عجیبه

  3. فقط امیدوارم پنلش راهکاری برای تغییر رفرش هوشمند داشته باشه… 4300 و 120 هرتز فیکس باتری‌لایف رو تحت تاثیر میذاره…
    شارژر ها عالی هستن…
    هوآوی هم در امنیت و پایداری شارژ خودشو ثابت کرده

  4. احتمالا روی سرعت عکاسی هم تمرکز کرده باشه

  5. سلام بر پادشاه دوربین جهان

  6. جدا از ظرفیت باتری مسخره ش،انشاالله هیچ شانسی نیاره و فروشش کم تر از انتطار باشه چین متقلب