آپدیت Wear OS 3

گوگل فهرست ساعت‌های هوشمند دریافت کننده آپدیت Wear OS 3 را منتشر کرد

همکاری گوگل و سامسونگ به توسعه سیستم عامل Wear OS 3 منجر شد و حالا گوگل فهرستی از ساعت‌های هوشمند دریافت کننده آپدیت Wear OS 3 را منتشر کرده است.

سامسونگ در ۲۰ مرداد ماه از دو ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک رونمایی خواهد کرد. این دو ساعت هوشمند به پلتفرم جدید Wear مجهز خواهند شد که محصول همکاری مشترک گوگل و شرکت کره‌ای است.

امروز خوشبختانه گوگل برخی ابهامات مربوط به این پلتفرم را برطرف کرد. بیایید اول از همه با نام آن آغاز کنیم. گوگل نام Wear OS 3 را برای نسخه جدید سیستم عامل گجت‌های پوشیدنی خود برگزیده است. در کنفرانس توسعه دهندگان I/O گوگل نیز شاهد اشاراتی بودیم که نسخه جدید دیگر قرار نیست با عنوان Wear شناخته شود.

آپدیت Wear OS 3 / تیک واچ پرو 3 GPS

تیک واچ پرو 3 GPS

حالا بیایید به سراغ ساعت‌های هوشمند دریافت کننده آپدیت Wear OS 3 برویم. ساعت‌های تیک واچ پرو 3 GPS، تیک واچ پرو 3 LTE و تیک واچ E3 از برند Mobvoi این به‌روررسانی را دریافت خواهند کرد. گجت‌های پوشیدنی آتی این برند نیز یا از زمان عرضه با Wear OS 3 همراه خواهند بود یا اینکه بعدا به نسخه جدید آپدیت خواهند شد.

علاوه بر این، نسل جدید دستگاه‌های برند فسیل نیز اگرچه در هنگام عرضه اولیه به نسخه جدید سیستم عامل گوگل مجهز نخواهند بود؛ اما به تدریج به‌روزرسانی Wear OS 3 را دریافت خواهند کرد.

خب فهرست مورد نظر تمام شد. حداقل در حال حاضر دستگاه دیگری در این لیست وجود ندارد. البته کاربران ساعت‌های دریافت کننده این آپدیت نیز باید پس از نصب، دستگاه خود را به طور کامل ریست کرده و همه تنظیمات را مجددا انجام دهند؛ اما این تنها نکته منفی داستان نیست. گوگل در اقدامی تعجب برانگیز اعلام کرده است که آپدیت Wear OS 3 در اواسط سال 2022 منتشر خواهد شد. این یعنی اینکه کاربران باید حدود یک سال منتظر بمانند.