بررسی اولیه پاور پک مگ سیف اپل

پاور پک مگ سیف اپل چگونه با آیفون ۱۲ کار می‌کند؟

در اینجا به بررسی اولیه پاور پک مگ سیف اپل – MagSafe PowerPack و چگونگی شارژ و عملکرد آن هنگام اتصال به آیفون ۱۲ اپل خواهیم پرداخت.

اپل هفته گذشته از پاور پک مگ سیف ۹۹ دلاری خودش رونمایی کرد. اکنون یکی از فعالان حوزه دیجیتال به نام استیون راسل نگاهی به این پاور پک انداخته و تصاویری از آن را به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

اپل از باتری پک MagSafe با قیمت ۹۹ دلاری رونمایی کرد

این پاور پک از جنس پلاستیک سخت ساخته شده و ضخامت قابل توجهی دارد. اگر شما یک آداپتور ۲۰ وات (یا بیشتر) را مستقیماً به پاور پک بزنید، آن می‌تواند هم پاور پک مگ سیف و هم آیفون ۱۲ را به صورت همزمان شارژ‌ کند.

بررسی اولیه پاور پک مگ سیف اپل

این پک وقتی به گوشی وصل باشد، با توان ۱۵ وات به صورت بی‌سیم گوشی را شارژ می‌کند، در حالی که به صورت قابل حمل استفاده شود، تنها با توان ۵ وات دیوایس شما را شارژ می‌کند. اما توانایی آن شارژ محصولاتی فراتر از آیفون‌ها است. به عنوان مثال می‌تواند ایرپادز را هم به صورت بی‌سیم شارژ کند. برای این کار کافیست کیس ایرپادز را روی PowerPack MagSafe اپل بگذارید. اگرچه متأسفانه نمی‌تواند اپل واچ را شارژ کند.

بررسی اولیه پاور پک مگ سیف اپل

این پاور پک به خودی خود نمی‌تواند توسط کانکتور مگ سیف یا یک پد شارژ بی‌سیم Qi شارژ شود. اما گفته می‌شود آیفون ۱۲ می‌تواند در حالی که به یک شارژر وصل است، این پک را هم با خودش شارژ‌ کند. آپدیت iOS 14.7 به تازگی با هدف پشتیبانی اعضای خانواده آیفون ۱۲ اپل از این پک منتشر شده است. بعد از این به‌روزرسانی، اگر پاور پک به گوشی شما وصل شود، آیکون آن روی صفحه آیفون به نمایش درخواهد آمد. همچنین شما می‌توانید از طریق گوشی خود نیز وضعیت شارژ این پک را بررسی کنید.

راسل گزارش می‌دهد که این پک به لطف آهنربای مستحکمی که در داخلش تعبیه شده به خوبی به گوشی می‌چسبد. در زیر تصویری از این آهنربای بزرگ را مشاهده می‌کنید که پیشتر توسط یکی دیگر از فعالان حوزه دیجیتال منتشر شده است.

بررسی اولیه پاور پک مگ سیف اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*