بازی FIFA 22

تریلر گیم‌پلی بازی FIFA 22 را تماشا کنید؛ انقلابی بزرگ در راه است

بازی FIFA 22 یکی از عناوین مهم امسال است. در همین راستا، EA تریلری را از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

بازی FIFA 22 تغییرات مهم و جالبی را به همراه خواهد داشت. یکی از کلیدی‌ترین آن‌ها، اضافه شدن تکنولوژی جدید هایپرموشن – HyperMotion است. در تریلر قبلی بازی، اعضای الکترونیک آرتز بخش محدودی از پروسه ساخت و روند گیم‌پلی را نشان دادند. حالا جدیدترین تریلر سری فیفا، ۳۰ دقیقه زمان دارد و به شکلی کامل و مفصل، هرآنچه نیاز دارید درباره این بازی بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازی FIFA 22

تکنولوژی هایپرموشن تغییر بزرگی به حساب می‌آید و انیمیشن‌ها را در طول مسابقات، بسیار روان و طبیعی خواهد کرد. با وجود هایپرموشن، بازیکنان بسیار واقعی‌تر حرکت می‌کنند، توپ می‌زنند و با یکدیگر تعامل دارند. این اتفاق فقط به بخش انیمیشن‌ها و فیزیک بازیکنان در بازی FIFA 22 خلاصه نمی‌شود و در گیم‌پلی نیز تأثیر ملموسی خواهد داشت.

مواردی مانند بهبود هوش مصنوعی، پیشرفت‌های انجام‌شده در نبردهای هوایی، انیمیشن‌های وقع‌گرایانه‌تر، فیزیک توپ بهتر، تغییر در انیمیشن‌های دروازه‌بانان و ویژگی‌های مختلف دیگر که در این عنوان وجود دارند.

بازی FIFA 22 در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. اما اگر دلتان می‌خواهد از ویژگی‌های جدید فیفا مانند هایپرموشن بهره‌مند شوید، باید از سرویس استیدیا استفاده کنید یا پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس را در اختیار داشته باشید؛ زیرا الکترونیک آرتز قابلیت‌های جدید این نسخه‌ را برای پلتفرم‌های دیگر منتشر نخواهد کرد.

کاربران پی‌سی هم برای دومین سال پیاپی از این ویژگی‌ها محروم خواهند بود؛ زیرا EA نمی‌خواست با افزایش حداقل سیستم موردنیاز کامپیوترهای شخصی دست و پنجه نرم کند. اما اگر نینتندو سوییچ دارید، می‌توانید یک‌بار دیگر نسخه Legacy Edition را دریافت کنید. در مجموع به نظر می‌رسد که بازی FIFA 22 با حفظ نقاط قوت نسخه‌های قبلی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید، می‌تواند انقلابی بزرگ را در آثار ورزشی و خصوصاً شبیه‌سازهای رشته فوتبال ایجاد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*