تصاویر موتورولا اج 20

تصاویر موتورولا اج 20 طراحی زیبای این گوشی را نشان می‌دهد

موتورولا می‌خواهد به زودی از عضو جدید سری اج رونمایی کند و حالا تصاویر موتورولا اج 20 – Motorola Edge 20 منتشر شده است که طراحی زیبای این گوشی را نشان می‌دهند.

این هفته شاهد انتشار تصاویر و مشخصات گوشی قدرتمند جدید موتورولا اج 20 بودیم و حالا تصاویر جدیدی منتشر شده است که طراحی این گوشی را به طور کامل نشان می‌دهد. بدنه جلویی موتورولا Edge 20 شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد و از یک نمایشگر تمام صفحه با حفره دوربین بهره می‌برد.

حفره دوربین دستگاه‌هایی همچون موتورولا اج پلاس (۲۰۲۰) در سمت چپ نمایشگر قرار داشت؛ اما موتورولا این بار تصمیم گرفته دوربین سلفی را در مرکز قرار دهد. این گوشی را می‌توان قهرمان موتورولا برای فصل جاری دانست و کاربران برخی بازار‌های منتخب نیز می‌توانند از مشخصات و ویژگی‌های خیلی خوب آن بهره‌مند شوند.

تصاویر موتورولا اج 20

البته موتورولا به صورت رسمی اشاره‌ای به Motorola Edge 20 نکره است؛ اما اطلاعات لو رفته از منابع مختلف دید خوبی از گوشی آينده این شرکت به ما می‌دهند. با توجه به تصاویر و مشخصات منتشر شده از موتورولا اج 20 می‌توان گفت که شاهد یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهیم بود. مدل پرو این گوشی نیز از نمایشگری با ابعاد یکسان بهره خواهد برد.

توان پردازشی این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ تامین خواهد شد که در کنار ۶ یا ۸ گیگ رم قرار خواهد گرفت. موتورولا تصمیم گرفته در مدل پرو از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند.

دانلود ویدیو

همانطور که در تصاویر موتوررولا اج 20 نیز مشخص است، این گوشی به دوربین سه‌گانه (۱۰۸+۱۶+۸ مگاپیکسل) مجهز شده است. ظاهرا  Motorola Edge 20 Pro از چینش دوربین متفاوتی بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز به عهده یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد؛ اما متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی درباره پشتیبانی از شارژ سریع منتشر نشده است. برخی افراد گمان می‌کنند که این گوشی تنها در بازار آمریکا و برای کاربران اپراتور Verizon عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه