طرح فضای مجازی مجلس

طرح صیانت از فضای مجازی به طور کلی از دستور کار مجلس خارج شد (آپدیت شد)

بر اساس اخبار واصله، به نظر می‌رسد که طرح صیانت از فضای مجازی به طور کلی از دستور کار مجلس خارج شده است.

مدتی است که طرحی راهی مجلس شده که موجب نگرانی بسیاری از فعالین فضای مجازی و عموم مردم شده است. از همین رو طی روزهای اخیر، هر کس به شکلی مخالفت خود را با این طرح در فضای مجازی و اشکال مختلف ابزار کرده است.

پس از چند بار اصلاح و ایجاد تغییرات در طرح توسط تهیه کنندگان آن، نهایتا نسخه نهایی طرح صیانت از فضای مجازی امروز قرار بود در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان مورد بررسی قرار بگیرد که ساعاتی پس از شروع به کار مجلس، اعلام شد که این طرح امروز مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و بررسی آن به روز دیگری موکول شده است.

پایانی بر طرح صیانت از فضای مجازی؟

با این حال، دقایقی پیش خبر رسیده که ظاهرا طرح صیانت از فضای مجازی به طور کلی از دستور کار مجلس خارج شده و دیگر قرار نیست در مجلس مطرح شود.

هنوز هیچ مقام رسمی این خبر را تایید یا رد نکرده اما در صورت انتشار واکنش رسمی در این مورد، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

 به روزرسانی 1: طرح فضای مجازی در جلسه سه شنبه بررسی می‌شود

طبق نامه‌ای که از دستور جلسه یکصد و دوازدهم روز سه شنبه 5 مرداد 1400 منتشر شده، قرار است طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه صبح روز سه شنبه پنجم مرداد در مجلس شورای اسلامی بررسی شود. در بند آخر این نامه نوشته شده که بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی در دستور کار این روز مجلس قرار دارد.

طرح صیانت از فضای مجازی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینجوری نیست فردا میره تو مجلس دوباره