رابط کاربری One UI 3.1.1 / گلکسی اس 21 اولترا

تاریخ انتشار رابط کاربری One UI 3.1.1 برای سری گلکسی اس 21 مشخص شد

نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد و اکنون نیز تاریخ انتشار رابط کاربری One UI 3.1.1 برای سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 مشخص شده است.

سامسونگ می‌خواهد امسال رویکرد متفاوتی را در نامگذاری آپدیت‌های جزئی One UI اتخاذ کند و به جای One UI 3.5 شاهد رابط کاربری One UI 3.1.1 خواهیم بود. احتمالا گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز با همین رابط کاربری به بازار عرضه شوند.

پس از آن هم نوبت به سایر دستگاه‌های سامسونگی می‌رسد که این به‌روزرسانی را دریافت کنند. سری گلکسی اس 21 در زمره پرچمداران سامسونگ هستند و بدون شک اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این آپدیت را دریافت می‌کنند. حالا نیز یک منبع داخلی این موضوع را تایید کرده و حتی زمان انتشار این آپدیت را هم اعلام کرده است.

رابط کاربری One UI 3.1.1 در اوایل شهریور ماه و همراه با وصله امنیتی ماه بعد برای گوشی‌های سری گلکسی S21 منتشر خواهد شد. سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های تاشو جدید خود را بین ۲۹ مرداد تا ۵ شهریور ماه به بازار عرضه کند و انتشار این به‌روزرسانی در همان زمان رخ خواهد داد.

رابط کاربری One UI 3.1.1

البته این اتفاق اصلا عجیب نیست. سامسونگ سال گذشته نیز به‌روزرسانی One UI 2.5 برای سری گلکسی اس 20 را همزمان با عرضه جهانی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا منتشر کرد. با توجه به عملکرد بسیار خوب سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی‌های جدید برای گوشی‌های گلکسی می‌توان انتظار داشت که این اتفاق برای آپدیت One UI 3.1.1 نیز تکرار شود.

دیگر گوشی‌های پرچمدار شرکت کره‌ای همچون گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا نیز احتمالا در همان بازه زمانی آپدیت One UI 3.1.1 را دریافت کنند. با توجه به سابقه سامسونگ در آپدیت One UI 2.5 می‌توان گفت که چند هفته بعد نیز برخی از گوشی‌های میان رده و اقتصادی رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد؛ هرچند سامسونگ احتمالا رابط کاربری اکثر دستگاه‌های غیر پرچمدار خود را مستقیما به نسخه 4.0 ارتقا دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*