اوپو A93s

اوپو A93s با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت اوپو از گوشی اوپو A93s رونمایی کرد. Oppo A93s به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است و از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد.

اوپو A93s به عنوان جایگزین گوشی A93 5G از راه رسید. اوپو A93s به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است و مهترین تفاوت این دو گوشی نیز در تراشه مورد استفاده خلاصه می‌شود. می‌توان گفت که دیگر مشخصات این دو گوشی تقریبا یکسان هستند.

گوشی جدید اوپو به یک صفحه نمایش  ۶.۵ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن +FHD مجهز شده است. در سمت چپ نمایشگر یک حفره قرار گرفته است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 را در خود جای داده است.

اوپو A93s

در بدنه پشتی دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار حسگر سنجش عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی هستیم. اوپو A93 5G نیز از ترکیب دوربین یکسانی بهره ‌می‌برد؛ اما نحوه چینش دوربین‌های Oppo A93s با کمی تغییر به شکل L در‌آمده و فلاش LED نیز زیر دوربین‌ها قرار گرفته است.

ظرفیت باتری نیز نسبت به نسل قبل بدون تغییر باقی مانده مانده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری اوپو A93s از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و اوپو نیز یک شارژر با همین توان را (۹ ولت/ ۲ آمپر) در جعبه محصول قرار داده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اندروید 11 با رابط کاربری ColorOS 11، پشتیبانی از دو سیم کارت 5G و جدیدترین استاندارد‌های بلوتوث و وای‌فای اشاره کرد.

اوپو A93s دارای ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و در سه رنگ مشگی، آبی و سفید عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی حدودا ۳۰۸ دلار است و فروش آن نیز از ۸ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*