سرفیس دوئو 2

احتمال عرضه گوشی سرفیس دوئو 2 مایکروسافت با دوربین سه‌گانه

اخیرا تصاویر تازه‌ای از گوشی سرفیس دوئو 2 – Surface Duo 2 مایکروسافت به بیرون درز کرده که طراحی و دوربین سه‌گانه‌ی جدید آن را نشان می‌دهد.

گوشی سرفیس دوئو 2 هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما اخیرا تصاویری از آن فاش شده است که طراحی جدید و دوربین سه‌گانه آن را به رخ می‌کشد.

سرفیس دوئو اگرچه با دیگر گوشی‌های هوشمند بازار متفاوت بود اما نتوانست طرفدار زیادی بدست بیاورد و به آن فروش مورد انتظار مایکروسافت دست نیافت. با وجود این عملکرد ناموفق، به نظر می‌رسد که شرکت سازنده هنوز به آینده‌ی آن امیدوار است و قصد دارد که یک نسل جدید از آن عرضه کند.

اخیرا یک ویدیوی یوتیوب، اطلاعاتی را در این زمینه منتشر کرده و با انتظار چند تصویر، خبر از توسعه‌ی گوشی سرفیس دوئو 2 داده است. این اولین بار است که از نسخه‌ی دوم سرفیس دوئو می‌شنویم و شاید در نهایت، چیزی بیشتر از یک شایعه‌ی هیجان انگیز نباشد.

سرفیس دوئو 2

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گوشی Surface Duo 2 دارای ساختار و طراحی نزدیک به مدل اصلی است و از دو نمایشگر بهره می‌برد. بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری اما به پشت گوشی بازمی‌گردد که می‌توانید یک دوربین سه‌گانه را رویت کنید. گفته می‌شود این مدل با رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد تا کسانی که علاقه‌ای به رنگ سفید ندارند، یک انتخاب تازه داشته باشند.

سرفیس دوئو 2

دکمه پاور، به عنوان حسگر اثر انگشت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و طبق شایعات، این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 بوده و از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

مدل اصلی در کنار دو صفحه نمایش آمولد، از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد و حافظه داخلی آن 128 و 256 گیگابایتی بود که انتظار می‌رود مدل جدید هم دارای همین ویژگی‌ها باشد (شاید با رم 8 گیگ یا بالاتر). گفته می‌شود که گوشی سرفیس دوئو 2 در ماه اکتبر یا سپتامبر 2021 عرضه شود اما تا انتشار اخبار رسمی‌ باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*