سایپا اطلس

سایپا اطلس جایگزین تیبا می‌شود

شرکت خودروسازی سایپا قصد دارد که به زودی تولید تیبا را متوقف و سایپا اطلس را به عنوان جایگزین آن تولید و با قیمت بیشتری روانه بازار کند.

شرکت سایپا موفق شد تا با تولید و عرضه تیبا با قیمتی مناسب فروش خوبی را به دست بیاورد و این خودرو را جایگزین پراید کند؛‌ اما به نظر می‌رسد که هم‌اکنون گروه خودروسازی سایپا قصد دارد تا این اتومبیل را نیز از خط تولید خود خارج کند و سایپا اطلس را جایگزین آن کند. لازم به ذکر است که سایپا در تولید این کراس اوور جدید از اتومبیل‌های ساینا و کوییک الگوبرداری کرده است.

سایپا اطلس جایگزین مناسبی برای تیبا است؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت سایپا اطلس نسبت به تیبا بیشتر خواهد بود و در صورت توقف تولید تیبا و عرضه سایپا اطلس به جای آن دیگر عملا هیچ خودروی ارزان قیمتی در بازار موجود نخواهد بود. با این وجود شرکت سایپا در پی آن است که بتواند در طی سال آینده خودروهایی که هم‌اکنون در حال تولید هستند را از خط تولید خود خارج و خودروهای جدید را جایگزین آن‌ها کند. اما ظاهرا در این بین سایپا توجه چندانی به مسئله قیمت ندارد. اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا خودر اطلس می‌تواند به جایگزین خوبی برای تیبا تبدیل شود یا خیر.

بر اساس تازه‌ترین اخبار،‌ شرکت سایپا برای این محصول جدید خود موتور M15GSI را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرت 89 تا 94 اسب بخار را به همراه گشتاور 135 تا 138 نیوتن‌متر به تولید برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یک ماشین استاندارد نیست.حتما از پراید هم محکمتر است.واستاندارد و امنیت جانی داره