شیائومی می بند ایکس

دستبند هوشمند شیائومی می بند ایکس با نمایشگر منعطف 360 درجه عرضه می‌شود

شیائومی می بند ایکس جدیدترین دستبند هوشمند این کمپانی موفق چینی است که با ظاهری متفاوت از نسل‌های پیش از خود عرضه خواهد شد.

دستبندهای هوشمند خانواده می بند محصولاتی موفق و مقرون به صرفه از شیائومی هستند که طرفداران زیادی دارند. حال شیائومی مشغول کار روی عضو جدیدی از این خانواده موسوم به  می بند ایکس – Mi Band X است که بر خلاف نمونه‌های قبلی قیمت بالایی خواهد داشت و دسبتندی بالا رده محسوب می‌شود.

آنطور که از نمایشگر موجود در جلسه پرسنل این کمپانی لو رفته دستبند می بند ایکس یک نمایشگر منعطف خواهد داشت که دور مچ بسته می‌شود. در این دسبتند سگک جای خود را به یک قفل مغناطیسی داده و به دلیل عدم وجود سگک، نمایشگر نمایی 360 درجه دارد.

آنطور که به نظر می‌آید این دسبتند سبک و نازک خواهد بود و طبیعتا قیمت آن نیز بالا است. برای مقایسه بد نیست بدانید در حالی که می بند 5 با برچسب قیمت 40 یورو به فروش می‌رسید، قیمت مدل می بند 6 به 45 یورو افزایش یافت.

پس قیمت شیائومی می بند ایکس که مشابه دسبتندهای هوشمند ZTE نوبیا آلفا و نوبیا واچ (به ارزش 220 دلار) است نیز بالاتر خواهد بود. البته دو دستبند ZTE گرچه نمایشگر منعطف دارند، اما 360 نیست و این دسبتند جدید شیائومی با نمایشگر 360‌ درجه خود از آن‌ها نیز گرانتر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*