مودم های جدید ایسوس

با روتر و مودم های جدید ایسوس آشنا شوید

روتر و مودم های جدید ایسوس با امکانات و ویژگی‌های متعدد خود می‌توانند نسل متفاوت و جدیدی از شبکه را برای کاربران ارائه خواهند داد. در ادامه با این محصولات شبکه ایسوس آشنا می‌شویم.

وقتی حرف از شبکه می‌شود، ما به نیاز اغلب مصرف‌کنندگان حوزه IT اشاره می‌کنیم. امروزه شبکه نقش بسیار پر رنگی را برای هر جایی، چه ادارات و چه خانه‌ها دارد. در این میان، اگر گیمر هستید، عاشق حوزه تکنولوژی و یا فردی که به فکر تامین نیاز شبکه یک مجموعه، شما به نسل جدیدی از شبکه نیاز دارید. ایسوس نیز به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای صنعت سخت افزارهای دیجیتال در دنیا، چند سالی است که تجهیزات شبکه متنوعی در دسته مودم، روتر و سوئیچ تولید و عرضه می‌کند و ما قصد داریم در این نوشتار به جدیدترین محصولات همراه شده با استاندارد AX این شرکت کمی بیشتر آشنا شویم.

معرفی روتر و مودم های جدید ایسوس

مودم ایسوس DSL-AX82U

مودم های جدید ایسوس

طعم شبکه‌ای دو بانده با انبوهی از امکانات؛ همین چند کلمه می‌تواند به خوبی این مودم پرسرعت را تعریف کند. نسل جدید شبکه بی سیم وای فای 6 باعث شده تا ایسوس در نام‌گذاری مودم‌ها و روترهای خود از واژه AX استفاده کند. مدل DSL-AX82 ایسوس از جمله محصولات شبکه جدیدی است که با نورپردازی RGB و قابلیت شخصی‌سازی همراه شده تا شما بتوانید به راحتی جلوه بصری زیبایی به اتاق و یا فضای کاری خود اختصاص دهید.

اما نکات و ویژگی‌های این محصول بیش از نورپردازی است؛ شبکه بی سیم WiFi6 در این مودم می‌تواند دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز را در اختیار شما بگذارد و علاوه بر این، با حضور فناوری‌های جدید این استاندارد، ظرفیت کاربران متصل به شبکه بی سیم می‌تواند تا چهار برابر نیز افزایش پیدا کند. یکی از مزیت‌های دیگر این شبکه نیز به مصرف انرژی بسیار کمتر نسبت به شبکه‌های قدیمی است. البته برای این کاهش انرژی می‌بایست هر دو دستگاه (به فرض مثال گوشی هوشمند و مودم) از WiFi6 پشتیبانی کنند. علاقه‌مندان به دنیای بازی که نسل نهم کنسول‌های بازی را در اختیار دارند نیز می‌توانند این سری را به عنوان یک راهکار سازگار و ایده‌آل در نظر داشته باشند.

این محصول به صورت مشترک با روترهایی که در ادامه این متن به آنها اشاره خواهیم کرد از ویژگی‌هایی انحصاری برخوردار است.

روتر ایسوس RT-AX56U

مودم های جدید ایسوس

این محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند شبکه دوبانده سریعی را با امکانات خاصی در اختیار شما بگذارد. این شبکه پرسرعت به لطف استاندارد جدید می‌تواند تا 38 درصد پوشش‌دهی بیشتر و حداقل 1.5 برابر سریع‌تر از نسل قبل خود باشد. یکی از ویژگی‌های دیگر و البته رایگان ایسوس بر روی این دسته از محصولات شبکه، قابلیت کنترل برای والدین است. این موضوع که اغلب در تجهیزاتی در رده سازمانی یافت می‌شوند، به راحتی با استفاده از یک میان افزار اختصاصی ایسوس در دسترس مصرف کنندگان است. ASUS Parental Controls می‌تواند به والدین این امکان را بدهد که محدودیت‌هایی برای فرزندان خود تعریف کنند که شامل محدودیت زمانی استفاده از شبکه اینترنت و محدودیت دسترسی به اپلیکیشن‌ها یا وب سایت‌ها است.

روتر ایسوس RT-AX92U

مودم های جدید ایسوس

این روتر ایسوس جزو رده بالاترین محصولات حال حاضر و عرضه شده ایسوس است که می‌تواند شبکه بی سیم WiFi6 سه بانده را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. همچنین، مدل دیگر این محصول که با پسوند 2pack معرفی شده که حاوی دو عدد از این روتر با فناوری‌های انحصاری ایسوس است.

در کنار انبوهی از ویژگی‌های خاص این روتر می‌توان به Ai Mesh اشاره داشت؛ با این قابلیت می‌توان دو یا چند دستگاه روتر – مودم ایسوس را به صورت همزمان استفاده کرد و با آنها یک شبکه بزرگ یکپارچه ساخت. همراه با این ویژگی می‌توان دسترسی به شبکه بی سیم وای فای را در دورترین نقاط خانه و یا دفاتر را ممکن ساخت.

گیمرها نیز حالتی ویژه برای استفاده از این روتر دارند. با فعال‌سازی حالت Mobile Game Boost در این روتر می‌توان دستگاه‌های تعریف شده را در بالاترین الویت برای ارسال یا دریافت پکت‌های شبکه قرار داد تا از یک شبکه بدون لگ بهره‌مند بود. این روتر طبق اطلاعات فنی، تا 2.7 برابر سریع تر از روترهای سری AC است. در حال حاضر محصولات شبکه ایسوس با گارانتی معتبر در بازار ایران موجود هستند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*