باتری وان پلاس نورد 2

نتایج تست باتری وان پلاس نورد 2 5G منتشر شد؛ یک گام رو به جلو

وان پلاس نسل دوم Nord را با باتری قوی‌تری روانه بازار کرد. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به نتایج تست باتری وان پلاس نورد 2 و سرعت شارژ آن داشته باشیم.

وان پلاس نورد 2 به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است که حدود ۱۰ درصد افزایش را در مقایسه با نسل قبل نورد نشان می‌دهد. ظرفیت باتری و نمایشگر این گوشی مشابه ریلمی جی تی‌های تازه معرفی شده است، با این تفاوت که نورد 2 از تراشه ضعیف‌تر دامنسیتی ۱۲۰۰ ۵ جی و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد.

تست باتری وان پلاس نورد 2

باتری وان پلاس نورد 2

وان پلاس Nord 2 توانست امتیاز ۱۰۲ را در تست باتری GsmArena از آن خود کند. این امتیاز یعنی اینکه شما می‌توانید از بیش از یک روز کامل تماس 3G، تقریبا ۱۶ ساعت پخش ویدیو و بیش از ۱۶ ساعت وبگردی لذت ببرید. البته مصرف کم این گوشی در حالت استندبای نیز به شما کمک زیادی می‌کند.

باتری وان پلاس نورد 2

سرعت شارژ OnePlus Nord 2 5G

وان پلاس می‌خواست سری نورد را نیز به جدیدترین فناوری شارژ خود مجهز کند و به همین خاطر یک شارژر ۶۵ وات را در جعبه محصول قرار داده است. متاسفانه نورد 2 از شارژ بی سیم یا معکوس پشتیبانی نمی‌کند.

باتری وان پلاس نورد 2

وان پلاس اعلام کرد که باتری این گوشی از دو سلول تشکیل شده و از ۱۲ حسگر دما نیز برای نظارت و ایمنی بیشتر استفاده کرده است. اگر همه چیز طبق انتظار پیش برود و دمای محیط نیز معتدل باشد شارژ کامل باتری باید حدود ۳۰ دقیقه طول بکشد. در این تست شارژ نیز ۹۸ درصد از باتری OnePlus Nord 2 در مدت ۳۰ دقیقه پر شد و یک دقیقه بعد نیز باتری به ۱۰۰ درصد رسید.

باتری وان پلاس نورد 2

البته توجه کنید که همانند سری وان پلاس 9 و ریلمی GT، حدود ۴ دقیقه دیگر طول کشید تا نمایشگر نورد 2 عبارت شارژ کامل را نشان دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*