جیلی Binyue پرو

جیلی Binyue پرو با ظاهر اسپرت معرفی شد

جیلی Binyue پرو معرفی شد. این کراس اوور کامپکت جیلی اکنون از ظاهری اسپرت‌تر و جوان‌پسندتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت چینی جیلی در سال 2018 برای نخستین بار از Binyue پرده برداشت و اکنون نسخه پرو این کراس اوور کامپکت خود را معرفی کرده است. این خودرو در نسخه جدید خود اکنون از ظاهری جوان‌پسند و اسپرت بهره می‌برد.

مشخصات جیلی Binyue پرو

جیلی Binyue پرو

طراحان برای جیلی Binyue پرو سپر جلو بازطراحی شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در کنار جلوپنجره متفاوت در نظر گرفتند. همچنین بین جلوپنجره و ورودی‌های هوای پایینی نیز یک بخش خاکستری‌رنگ X شکل نیز قرار گرفته که باعث شده نمای تهاجمی‌تر این خودرو بیش از پیش به چشم بخورد.

جیلی Binyue پرو

از سایر ویژگی‌های طراحی این کراس اوور کامپکت چینی نیز می‌توان به تریم خاکستری‌رنگ، رینگ‌های مشکی‌رنگ، اسپویلر برجسته، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، چهار سر اگزوز، سپر عقب مشکی‌رنگ و دیفیوزر اشاره کرد.

جیلی Binyue پرو

طراحان با ارائه نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی و غربیلک فرمان D شکل باعث شدند تا نمای کابین این خودرو بسیار جذاب شود. همچنین روی کنسول میانی خودرو نیز یک شیفتر دنده جدید به چشم می‌خورد که باعث اسپرت‌تر شدن فضای کابین شده است. از سایر ویژگی‌های کابین این کراس اوور چینی می‌توان به سانروف پانوراما و سیستم نورپردازی داخلی با ۷۲ رنگ اشاره کرد.

جیلی Binyue پرو

شرکت جیلی در خصوص تغییرات احتمالی بخش فنی این خودرو جزئیاتی را منتشر نکرده و احتمال می‌رود برای این نسخه از همان پیشرانه‌های مدل معمولی استفاده شود. پیشرانه‌های این خودرو نیز مدل 1 لیتری 3 سیلندر توربو با قدرت 136 اسب بخار، مدل 1.4 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 139 اسب بخار و مدل 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 177 اسب بخار را شامل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*