ویدیوهای تبلیغاتی هواوی P50

جعبه گشایی رسمی و ویدیوهای تبلیغاتی هواوی P50 را تماشا کنید

سرانجام گوشی‌های سری هواوی پی 50 – Huawei P50 معرفی شدند. با فروکش کردن تب و تاب این رویداد، بد نیست نظاره‌گر ویدیوهای تبلیغاتی هواوی P50 و جعبه‌گشایی رسمی آن باشید.

گوشی‌های سری P هواوی به داشتن طراحی زیبا و دوربین قدرتمند شهره هستند. در ویدیوهای تبلیغاتی هواوی P50 و P50 Pro نیز بیشتر روی همین ویژگی‌ها تاکید شده است؛ گوشی‌هایی توانمند در عکاسی و فیلم‌برداری!

البته بروس لی، نائب رئیس و مدیر تولیدات کمپانی هم در یک ویدیو حاضر شد و ضمن جعبه‌گشایی، توضیحاتی را درباره پرچمداران جدید ارائه داد؛ اینکه چه فناوری‌های تازه‌ای دارند و چگونه ادامه دهنده‌ی موفقیت نسل‌های پیشین خواهند بود.

مثلا به لطف فناوری XD Optics و موتور تصویر XD Fusion Pro، عکس‌هایی باکیفیت و نزدیک به واقعیت خلق می‌کنند. با عملیات پردازشی پیچیده‌ای که ISP (سنسور پردازش تصویر) انجام می‌دهد، میزان نور ورودی به لنز، بازآرایی و رنگ، ترازبندی می‌شود.

چیزی که در این ویدیو جلب توجه می‌کند اما مدیر کمپانی اشاره‌ای به آن ندارد، جعبه کوچک دستگاه است. ظاهرا هواوی پی 50 و پی 50 پرو بدون شارژر عرضه خواهند شد؛ اقدامی که پیش‌تر از اپل و سامسونگ هم سر زده بود.

به هر حال اگر مایل به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی سری هواوی P50 هستید، همه آن‌ها را در اینجا گردآوری کرده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*