چری

چری لقب برترین صادرکننده خودرو چین را از آن خود کرد

شرکت خودروسازی چری با تکرار موفقیت خود در حوزه صادرات توانست لقب برترین صادرکننده خودرو چین را از آن خود کند. در ادامه آمار فروش این خودروساز را در نیمه نخست سال 2021 مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شرکت چری اخیرا داده‌های فروش خود را برای نیمه نخست سال 2021 منتشر کرد. در ماه ژوئن، چری 73 هزار 98 دستگاه خودرو به فروش رساند که رشد سالانه 58.3 درصد را نشان می‌دهد و همچنان روند رشد سریع سال جاری را حفظ می‌کند. از ژانویه تا ژوئن، چری 424 هزار 457 دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه 80.4 درصدی را نشان می‌دهد.

چری برترین صادرکننده خودرو شد

در بازارهای خارج از کشور، فروش محصولات چری امسال تقریبا هر ماه 2 برابر یا حتی 4 برابر شده است. از ماه ژانویه تا ژوئن، چری در مجموع 118،743 وسیله نقلیه صادر کرده است که در مقایسه با سال گذشته 168.4 درصد افزایش داشته و از صادرات 114،000 وسیله نقلیه در سال گذشته فراتر رفته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. از ماه فوریه، حجم صادرات خارج از کشور به یک نرخ رشد تهاجمی از سال گذشته 117.3 درصد، 101/9 درصد، 312.5 درصد، 256.5 درصد و 243.2 درصد. (در ماه‌های فوریه- مارچ- آپریل- می- ژوئن) رسیده است.

چری همچنین جزو 10 برند اول بازار برزیل قرار دارد، حجم فروش این خودروساز چینی با افزایش 207 درصدی نسبت به سال گذشته به رکورد جدید 1.88 درصد از سهم بازار بزرگ برزیل رسیده است. همچنین در بازار روسیه چری همیشه یک رشد سریع داشته و حجم فروش آن در ماه ژوئن 348 درصد افزایش پیدا کرده است و همچنین در کشور شیلی شاسی بلندهای Chery در 6 ماه متوالی با سهم بازار 11.7 درصد در رتبه نخست قرار دارد.

رونق فروش محصولات برند چری در سرتاسر جهان در برگیرنده بسیاری از عوامل است. تولید مدل‌های جدید، سبک و طراحی هوشمند و شیک و پلتفرم به روز با فناوری های پیشرفته بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند که نتیجه آن مدل‌های موفق تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو است.  عامل دیگر سیستم ویژه خدمات پس فروش ویژه Chery است که با شعار 24 ساعته و 7 روز هفته به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند و توانسته بیش از 1500 فروشگاه خدمات در سرتاسر جهان ایجاد کند و بر اساس سنجش جی دی پاورز معتبرترین موسسه سنجش کیفیت در بازار چین این برند موفق به کسب رتبه دوم شده است.

در نیمه دوم سال، مدل‌های جدید سری PRO چری در بازارهای اصلی مانند آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا به بازار عرضه خواهند شد و ما بر این باوریم که عملکرد برجسته‌تری در بازار خواهند داشت. در آینده، بر اساس استراتژی Double 50 چری، تا سال 2025، هدف استراتژیک صادرات 500 هزار وسیله نقلیه و ارزش صادراتی 5 میلیارد دلار آمریکا محقق خواهد شد.

درباره برند Chery

چری یک برند مستقل خودروسازی چینی محسوب می‌شود که علاوه بر پایگاه‌های تحقیق و توسعه در جهان دارای یکی از قوی‌ترین مراکز تحقیق و توسعه تولید موتور، شاسی و سیستم انتقال قدرت بوده و همچنین بیش از 5500 عضو دارد. چری نخستین شرکت خودروسازی چین است که قطعات سی.کی دی، موتور و فناوری‌های خودرویی را صادر کرده است. تاکنون Chery بیش از 9 و نیم میلیون دستگاه اتومبیل را به فروش رسانده و به بیش از 80 کشور صادر کرده، 18 سال متوالی است که چری برترین صادر کننده خودرو از کشور چین است و رتبه اول را دارا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همشونو ایران خریده
    برام جالبه که وقتی واردات خودرو ممنوعه ، چرا این آشغالارو وارد میکنیم از چین
    کم ایران خودرو و سایپا آشغال میسازن که میرین واردم میکنین