شارژر بی‌سیم مغناطیسی اوپو

رندر شارژر بی‌سیم مغناطیسی اوپو منتشر شد

بازار شارژرهای بی‌سیم داغ‌تر از همیشه جلوه می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که شارژر بی‌سیم مغناطیسی اوپو – Oppo نیز در راه است.

اخیر یک رندر از شارژر بی‌سیم مغناطیسی اوپو منتشر شده و احتمالا به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از این محصول خواهیم بود.

ریلمی، اولین شرکت تولید کننده موبایل‌های اندرویدی است که قصد دارد نسخه‌ی اختصاصی‌اش از شارژر بی‌سیم مغناطیسی اپل یعنی مگ سیف (MagSafe) را عرضه کند. این شارژر که مگ دارت (MagDart) نام‌گذاری شده، هفته‌ی آینده به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

از آنجایی که ریلمی در ابتدا به عنوان یکی برندهای زیرمجموعه‌ی اوپو آغاز به کار کرد، اتفاق عجیبی نیست که شرکت مادر هم با پروژه‌ی مشابه‌ای وارد میدان شود. طبق اخبار منتشر شده، اوپو نیز در حال توسعه‌ی یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی است و در زیر می‌توانید رندر آن را مشاهده کنید.

شارژر بی‌سیم مغناطیسی اوپو

متاسفانه در کنار این رندر، هیچ گونه مشخصات فنی یا اطلاعاتی از این شارژر منتشر نشده و حتی نمی‌توانیم از زوایای مختلف به آن نگاه بیندازیم. اما به نظر می‌رسد که از نظر اندازه کوچک باشد و به صورت باریک طراحی شده باشد. یک درگاه USB-C نیز در تصویر دیده می‌شود که نشان می‌دهد کابل را باید به کدام بخش شارژر متصل کنید.

طبق ادعای ریلمی، شارژر مگ دارت، 440 درصد سریع‌تر از مگ سیف اپل است و می‌تواند رکوردهای سرعتِ شارژ بی‌سیم را جا به جا کند. اگر تصاویر فاش شده از مگ دارت را مشاهده کرده باشید، از نظر اندازه بسیار بزرگ‌تر از این مدل اوپو است و از یک فن داخلی هم بهره می‌برد.

بنابر این نمی‌توان انتظار داشت که محصول جدید اوپو بتواند در حد و اندازه‌ی آن ظاهر شود و احتمالا به خروجی 15 واتی مگ سیف نزدیک‌تر خواهد بود (خروجی مگ دارت 81 وات اعلام شده است!).

شارژر بی‌سیم مغناطیسی اوپو احتمالا از نظر قیمتی، ارزان‌تر از رقبا خواهد بود اما تا انتشار اطلاعات رسمی، باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*