وان پلاس

رشد چشمگیر فروش گوشی‌های وان پلاس در بازار جهانی و ایالات متحده

شرکت وان پلاس – OnePlus در شش ماهه نخست سال 2021 عملکرد حیرت انگیزی از خود برجای گذاشته و 257 درصد افزایش عرضه داشته است!

شرکت وان پلاس در شش ماهه اول سال، نه تنها توانسته در بازار جهانی موفق باشد بلکه حتی در بازار ایالات متحده نیز موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

وان پلاس سال گذشته تغییر استراتژی داد و مسیر تازه‌ای را در پیش گرفت. با عرضه‌ی سری گوشی‌های نورد (Nord)، آن‌ها به سرعت در بازارهای اروپا و هند خودنمایی کردند و حتی در بازار ایالات متحده درخشان ظاهر شدند؛ بازاری که ورود به آن برای شرکت‌های چینی آسان نیست و معمولا در آن موفق نیستند.

وان پلاس

وان پلاس حالا آمار فروش و عرضه خود را منتشر کرده که تحسین برانگیز است. آن‌ها توانسته‌اند در شش ماهه اول سال 2021، نزدیک به 257 درصد افزایش فروش جهانی داشته باشند (شامل بازارهای چین، هند، اروپا و ایالات متحده). این افزایش فروش، نسبت به همین بازه‌ی زمانی از سال 2020 است.

این موفقیت‌ها ناشی از سری گوشی‌های نورد است که طبق ادعای شرکت سازنده، بیش از یک میلیون نسخه از آن در آمریکا به فروش رسیده است، یعنی افزایش فروش 428 درصدی! نکته جالب‌تر شاید این باشد که آن‌ها در بخش گوشی‌های پریمیوم توانسته‌اند تا این حد موفق ظاهر شوند، چرا که گوشی‌های میان‌رده‌ی و مقرون به‌صرفه‌ی نورد در بازار ایالات متحده به فروش نمی‌رسد.

میزان عرضه‌ی گوشی‌های وان پلاس در هند نیز 301 درصد افزایش داشته است؛ آمارها نشان می‌دهند که در سه ماهه‌‌ی دوم سال 2021، نزدیک به 48 درصد از بازار گوشی‌های پریمیوم و گران قیمت هند، متعلق به این شرکت بوده است.

در بازار چین هم که تنها سری 9 وان پلاس به فروش می‌رسد، این شرکت در شش ماهه اول سال، 124 درصد افزایشِ عرضه داشته است. ناگفته نماند که عرضه و ارسال گوشی‌ها به بازار، لزوما به معنای فروخته شدن آن‌ها نیست اما میزان تقاضا را نشان می‌دهد و در حال حاضر، تقاضا برای محصولات وان پلاس بسیار بالا است.

پیشرفت این شرکت چینی را نمی‌توان نادیده گرفت و حضور قابل قبول آن‌ها در بازار رقابتی و فشرده‌ی ایالات متحده نشان می‌دهد که در ادامه می‌توانند حتی سهم بیشتری از این بازار را در اختیار بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*