گلکسی واچ 4 کلاسیک

تصاویر واقعی ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ منتشر شد

تصاویر جدید ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ – Samsung Galaxy Watch4 Classic علاوه بر طراحی کلی، رابط کاربری آن‌ را نیز نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 به‌زودی معرفی می‌شود و اخیرا تصاویر واقعی آن در دسترس قرار گرفته که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

رویداد ویژه‌ی سامسونگ قرار است در تاریخ 11 اوت 2021 (20 مرداد) برگزار شود و انتظار می‌رود که ساعت‌های گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک نیز در این مراسم به صورت رسمی رونمایی شوند. با تشکر از رندرهای فاش شده، ما یک دیدگاه کلی از واچ 4 کلاسیک داشتیم اما تصاویر واقعی تازه‌ای که از آن‌ منتشر شده، کمک کرده‌ تا نگاه نزدیک‌تری به این ساعت‌ هوشمند داشته باشیم. این تصاویر تعدادی از شایعات پیشین را نیز تایید می‌کنند و می‌توانید نیم‌نگاهی به رابط کاربری آن‌ نیز داشته باشید.

گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای یک حاشیه‌ی چرخان خواهد بود و دو دکمه‌ مستطیل شکل در سمت راست آن قرار گرفته است. گفته می‌شود که این ساعت هوشمند در سه رنگ عرضه خواهد شد اما در تصاویر جدید، تنها دو رنگ مشکی و نقره‌ای دیده می‌شوند:

در حال حاضر اطلاعات رسمی و دقیقی از این ساعت در دسترس نیست اما طبق شایعات، مجهز به چیپست اگزینوس W920 خواهد بود و در سه سایز 42، 44 و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس دی‌ایکس پلاس، استاندارد ضدآب 5ATM، گواهینامه‌ی نظامی MIL-STD-810G، پایش ضربان قلب، نظارت بر خواب، سنسور اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2)، جی‌پی‌اس و گام شمار اشاره کرد.

همچنین گفته می‌شود که این ساعت به جای سیستم عامل تایزن، از Wear OS گوگل استفاده می‌کند و از یک رابط کاربری One UI کاملا جدید بهره می‌برد. گلکسی واچ 4 کلاسیک احتمالا از نسخه‌ی استاندارد گران‌تر خواهد بود و با قیمتی بین 470 الی 530 یورو به فروش خواهد رسید. به‌زودی اطلاعات رسمی این ساعت منتشر می‌شود که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*