اندروید ۱۲ برای گلکسی A52

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A52 چه زمانی منتشر می‌شود؟

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A52 سامسونگ چه زمانی منتشر می‌شود؟ این به روزرسانی به همراه رابط کاربری وان یو آی 4.0 عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی ای 52 و نسخه 5G این گوشی جزو محبوب‌ترین، پرفروش‌ترین و البته قدرتمندترین گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می‌شوند. این گوشی به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 مجهز شده است و آپدیت اندروید 12 و وان یو آی 4.0 را نیز دریافت می‌کند. اما این به روزرسانی مهم چه زمانی برای گوشی سامسونگ گلکسی A52 منتشر می‌شود؟

طبق وعده‌ای که شرکت سامسونگ داده، گوشی میان رده گلکسی ای 52 آپدیت سه نسخه اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد که این میزان پشتیبانی نرم افزاری را حتی در گوشی های گران قیمت اندرویدی نیز کمتر می‌بینیم. اندروید 12 و One UI 4.0 اولین آپدیت نرم افزاری مهمی خواهد بود که برای این گوشی محبوب و جذاب منتشر می‌شود. تاکنون اطلاعات زیادی درباره زمان عرضه این به روزرسانی منتشر نشده، اما احتمالاتی در این خصوص وجود دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

احتمال عرضه اندروید ۱۲ برای گلکسی A52 در زمستان

مدل قبلی این سری یعنی گلکسی A51 سامسونگ در اوایل فوریه 2021 یعنی بهمن ماه 99 آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد. بنابراین اگر سامسونگ از همین جدول زمانی پیروی کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی ای 52 نسخه 5G آن در ماه‌های اولیه سال 2022 یعنی احتمالا زمستان 1400 آپدیت اندروید 12 و وان یو آی 4.0 را دریافت کند. البته این به‌روزرسانی در ابتدا به صورت محدود و برای برخی کاربران عرضه خواهد شد و به مرور زمان به دست کاربران سراسر جهان می‌رسد. به عنوان مثال چهار ماه طول کشید تا آپدیت اندروید 11 برای تمام کاربران گلکسی A51 عرضه شود.

البته این‌ها احتمالاتی است که بر اساس تجربه‌های قبلی ما به دست آمده و برای اطلاع دقیق‌تر در این بازه باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی شرکت سامسونگ بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*