گلکسی A52s 5G

قیمت و مشخصات فنی گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ فاش شد

طبق شایعات، سامسونگ در حال توسعه گوشی گلکسی A52s 5G – ای 52 اس 5 جی است و اخیرا قیمت و مشخصات فنی این موبایل نیز به بیرون درز کرده.

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از قیمت و مشخصات فنی گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ فاش شده که در ادامه می‌توانید از آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

گلکسی A52s قرار است یک نسخه‌ی بهبودیافته از گلکسی A52 باشد که چند ماه قبل وارد بازار شد. شایعات پیرامون این موبایل هوشمند از مدتی قبل آغاز شده بود و آن را چند روز قبل در گیک‌بنچ نیز مشاهده کردیم تا به حقیقت نزدیک‌تر شود. حالا اطلاعات تازه‌ای از این گوشی منتشر شده که ظاهرا قرار است از  نسل پنجم شبکه تلفن همراه نیز پشتیبانی کند.

گفته می‌شود که این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم خواهد بود و با قیمت 434 یورو (515 دلار) وارد بازار می‌شود. ای 52 اس در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و سبز روشن عرضه شده، از وای-فای 6E پشتیبانی می‌کند و مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است.

گلکسی A52s 5G

این گوشی همچنین قرار است مجهز به چیپست اسنپدراگون 778G باشد که در مقایسه با چیپستِ اسنپدراگون 720G مدل پایه‌ی گلکسی A52 و اسنپدراگون 750G گوشی گلکسی A52 5G قدرتمندتر است و می‌تواند برای انجام بازی‌ها و کارهای روزانه کاملا مناسب باشد.

در حال حاضر اطلاعات دیگری از گلکسی A52s 5G در دست نیست اما می‌توان انتظار داشت که به A52 5G نزدیک باشد. این گوشی احتمالا مجهز به صفحه نمایش آمولد 6.5 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش، درگاه میکرو اس دی، اسپیکر استریو و استاندارد ضد آب IP67 اشاره کرد.

محصولات جدید شرکت سامسونگ در جریان رویداد 11 اوت (20 مرداد) رونمایی خواهند شد اما گلکسی A52s 5G احتمالا در این مراسم غایب است و برای معرفی رسمی آن باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. مثل اینکه سامسونگ به کل A72 نخسه 5G رو فراموش کرده .

    ای کاش A72 5g با این پردازنده بود

  2. میگن یه وان پلاس نورد ۲ ترکیده . اینجوری شک شبهه برای خریدش پیش اومده عکس هاش هم بود به شدت داغون شده بود

  3. همون رنگ بندی تقریبی s21 fe که به شدت افتضاح بود. حتی رنگ های این سری A هم افتضاحه اون آبی و بی روح و سرد و بنفش روشن مات شاید فقط مشکیش خوب بود سفید هم که سفیده ولی از اون طرف رنگ های سری ردمی کی ۴۰ و نوت ۱۰ پرو عالی بودن

  4. حداقل باتری این نسخه رو ۵۰۰۰ هزار بزنه