قیمت ارز دیجیتال اتریوم

قیمت ارز دیجیتال اتریوم به زودی با رشدی فضایی، منفجر خواهد شد!

یک تحلیلگر برجسته ارز دیجیتال پیش‌بینی کرد قیمت اتریوم به زودی رشد زیادی را تجربه می‌کند. به عقیده وی باید منتظر شروع روند صعودی ETH باشیم.

نیکولاس مرتن (Nicholas Merten) به عنوان یکی از تحلیلگران مطرح بازار کریپتوکارنسی معتقد است اتریوم خود را برای شروع یک روند صعودی جدید آماده می‌کند. نتیجه، افزایش شدید قیمت این ارز دیجیتال خواهد بود. Ethereum هم‌اکنون از نظر سرمایه کل (مارکت کپ)، پشت سر بیت کوین، دومین رمز ارز برتر دنیا است. به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌ها درباره تصاحب جایگاه Bitcoin توسط آن در آینده‌ای نزدیک تبدیل به واقعیت خواهند شد.

اکسچینو

نیکولاس مرتن با نگاهی به سهم رمز ارز ETH از بازار کریپتوکارنسی به این نتیجه رسید که مارکت دامیننس آن در آستانه یک شکست قرار دارد، چرا که در حال عبور از یک ناحیه مقاومت بسیار مهم است. منظور از مارکت دامیننس، سهم یک دارایی از کل بازار است. به عنوان نمونه در حال حاضر، ارزش کل مارکت رمز ارزها 1.6 تریلیون دلار است. از این مبلغ، سهم بیت کوین و اتریوم به ترتیب 715 میلیارد دلار و 292 میلیارد دلار است. به این ترتیب، BTC و ETH به ترتیب دارای مارکت دامیننس 45 درصد و 18 درصد هستند. حال با افزایش شدید قیمت ارز دیجیتال اتریوم سهم آن نیز از کل بازار کریپتوکارنسی پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.

خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین قیمت در صرافی اکسچینواکسچینودر اکسچینو، با ثبت نام، دعوت از دوستان و انجام معامله جایزه بگیر

آقای نیکولاس مرتن معتقد است اگرچه اتریوم اکنون برای بالا بردن مارکت دامیننس خود مجبور به رقابت با رمز ارزهای قدرتمند متعددی است، اما می‌بینیم به طور کلی، در یک محدوده مقاومت که پیشتر در فاصله بین مارس تا می 2017 (اسفند 1395 تا اردیبهشت 1396) دیده بودیم، ایستادگی می‌کند. در آن زمان سهم ETH از مارکت کریپتوکارنسی بین 19 الی 20 درصد در نوسان بود که نشان می‌دهد این یک معیار واقعا مهم است که باید به دنبالش باشیم.

این تحلیلگر باتجربه عقیده دارد از نظر روانشناسی، این یک سطح بسیار مهم است. به محض عبور از آن، اتریوم در مسیر دستیابی به مارکت دامیننس 32 درصدی قرار خواهد گرفت که به معنی یک افزایش بیش از 50 درصدی است. به همین میزان، قیمت 2500 دلاری کنونی ETH نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

هارد فورد لندن به افزایش قیمت ارز دیجیتال اتریوم کمک زیادی می‌کند

پنجشنبه 14 مرداد 1400، هارد فورک لندن اجرایی خواهد شد. این یکی از مهم‌ترین آپگریدهای شبکه Ethereum در تاریخچه 6 ساله آن محسوب می‌شود و از مدت‌ها قبل منتظرش بودیم. بعد از اجرا، سیستم کارمزدهای ETH دستخوش تغییر و تحولات زیادی قرار خواهد گرفت. به عنوان نمونه بخشی از چرخه ارز با توکن سوزی از بین می‌رود. انتظار داریم با کاهش تعداد توکن‌های در گردش داخل شبکه ETH، قیمت هر واحد افزایش پیدا کند. بالا رفتن قیمت ارز دیجیتال اتریوم منجر به افزایش مارکت دامیننس آن خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*